Jimster Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg bestillte varer hos Netshop.no og Komplett.no forrige fredag. På søndag la jeg inn en bestilling hos Microplex.no i tillegg. Alt av varer var lagerstatus ok på bestillingstidspunkt. Nu sitter jeg her og det er bekreftet at pakken fra komplett ikke dukker opp imorgen heller, kanskje lørdag. Netshop og Microplex pakke ligger på postkontoret. Er dette en ond ånd i pakkesystemet hos Komplett som forårsaker dette? De er alltid så mye tregere enn andre netshopper. Heretter vil Komplett.no være siste stedet jeg leter etter det jeg vil ha...jeg er lei ventingen. Netshop derimot...kjapp levereing og glimrende service. Har andre samme erfaring/oppfatning av Komplett.no? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 komplett er ikke de raskeste, det har de aldri vært, men de pleier heller ikke å være de tregeste.. jeg pleier å motta pakkene fra den mellom 4-5 dager etter bestilling Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Min erfaring er at pakkene fra Netshop kommer frem MYE raskere enn pakkene fra komplett. Snakker ikke da om tid fra bestilling, men fra pakken er registrert innlevert posten i pakkesporingen. Pakkene fra komplett bruker flere dager, mens pakkene fra Netshop ofte er fremme hos meg på Gjøvik DAGEN ETTER bestilling. Vanlig service-pakke. Jeg vet ikke om Netshop smører post-folknene med Lion-sjokolade - eller om posten henter pakker hos komplett sent på kvelden...men det er jo merkelig at pakkene fra det ene stedet går så mye raskere med posten enn fra det andre. Lagrene ligger jo nesten vegg-i-vegg i Sandefjord... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Bestillte en ny harddisk fra komplett på mandags kveld, tirsdag kl 0900 var den ferdig pakket. Men kl 20 på kvelden var den registert hos posten. Så da er det jo noe rart en plass. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 fikk en mp3 spiller i bytte for den gamle som var defekt. reg. 2. februrar, fremme i morges. (bor i blærum ) Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 komplett.no og netshop som ligger nesten vegg i vegg i sandefjord bruker begge Stokke postkontor. Så lenge Posten får inn og registrert pakkene før de blir sendt med tog(?) til omlastnings sentralene (kun oslo?) til Posten Norge så burde det jo ta like lang tid. Så selv om pakken er klargjort for sending kl 0900 så går den ikke avgårde før på ettermiddagen fra Stokke Postkontor. Jeg har også merket at Komplett.no kan være litt trege på å plukke varene, men dette har variert. Selv benytter jeg meg av komplett og netshop om hverandre. Haster det så er netshop førstevalget. Ellers så har jeg sjeldent problem med at det tar 2 dager å plukke og sende en vare. Derimot en hel uke på å plukke og sende er for lang tid. Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 har faktisk erfart at leveringstida hos komplett kan være veldig kort, både jeg og andre jeg kjenner, har f. eks. bestilt en skjerm på torsdag og fått den på lørdag. Er veldig godt fornøyd med komplett. 1 eller 2 dager forskjell, har vel ikke så mye og si heller. Men, jeg velger hvertfall komplett da det nå er mulighet for å hente tinga du har bestilt i sandefjord, veldig kjekt for meg som bor bare 30-40 min unna. Lenke til kommentar
trainspodder Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Mine erfaringer med sendingstider fra komplett er svært gode. Holder meg stort sett alltid til komplett, da jeg alltid har vært fornøyd med at de raskt sender av gårde. Som regel sitter jeg meg pakka dagen etter at den er blitt sendt, og aldri senere enn 2 dager etter at den er sendt. Denne uka bestilte jeg noen ram-brikker, som lå i postkassa mi 24 timer etter bestilling. Absolutt godkjent det Bor forøvrig i Oslo. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ved to anledninger har jeg bestilt varer fra Komplett en søndag kveld. Da jeg sto opp mandag morgen halv ni, hadde jeg allerede fått leveringsbekreftelse og varene var lagt klar til sending. Den ene leveringsbekreftelsen fikk jeg faktisk klokken 06:xx på morgenen. Ellers synes jeg Komplett jevnt over er veldig raske. Bestiller stort sett på kveldstid, og da er det pakket ferdig og sendt innen utgangen av dagen etter. Tror det ved kun én anledning har tatt en dag ekstra, og det var like etter nyttår en gang da det stort sett er ganske texas på butikkene. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Normal leveringstid etter hva jeg har erfart er ca. 2-3 dager etter bestillingen legges inn. (til jeg har det...) Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har opplevd å være på "plukkliste" i flere dager. Samtlige varer var såklart på lager. Velger derfor ikke komplett om jeg har hastverk. Lenke til kommentar
pluto68 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Alt i fra 1-3 dager er erfaringen min, det synes jeg er OK. Rekorden på leveringstid har jeg hos pc-upgrade i irland, bestilte Ram og fikk pakken levert på jobben dagen etter med budbil, og det med en fraktpris på "kun" 150 kr. slå den! Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 ser ikke helt hvordan du kan ha hastverk når det gjelder f.eks. datadeler heller jeg da. Men, jeg syns hvertfall komplett er ryddig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 bruker å ta alt fra 1 og en halv uke til 2 dager fra komplett.. Lenke til kommentar
tiki Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har bestilt meg PC fra Netshop.no og Komplett. Komplett sin pakke kom i går (bestilte på mandag), ser ikke ut til at Netshop sin kommer i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå