Gå til innhold

nytt SW ala jedi academy snart?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel du får ihvertfall samme slåssingen i Age of Conan som kommer i år (MMORPG). Er akkurat samme oppsettet bare at du svinger ett sverd istedenfor en lightsaber :)

 

Men ja håper det kommer flere slike spill . Absolutt en av mine favorittspill . Håper det kommer noe Arena lignende som Rune hvor vinneren går videre mens resten må stå utenfor å se på :D Herlig følelse når du får ett pulikum som heier på deg :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Jeg håper veldig på ett Jedi Knight 3 spill i tidsperioden 3-4.

5637390[/snapback]

Hva mener du nå? Jedi Knight 3 finnes allerede. Det kalles Jedi Knight III: Academy. (I teorien har det kommet ut 4 Jedi Knight-spill)

Dark Forces | Jedi Knight: Dark Forces II | Jedi Knight II: Outcast | Jedi Knight III: Academy

Lenke til kommentar
Det heter jo offisielt Star War Jedi Knight: Jedi Academy. Det heter jo ikke Jedi Knight III ifra Lucasarts. Gi meg bevis, men jeg har aldri sett det og jeg har spillet med original cover o.l.

5751996[/snapback]

La oss sitere pressemeldingen fra da spillet ble annonsert da;

Continuing the epic legacy of the critically and commercially acclaimed Jedi Knight action game series, LucasArts, a Lucasfilm Ltd. company, announces Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy for Windows PC and the Xbox™ video game system from Microsoft. Expected for release fall 2003, this latest chapter in one of interactive entertainment's most celebrated game series extends the partnership between LucasArts and Activision, Inc. (Nasdaq: ATVI), through its developer Raven Software.

og ikke minst

Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy is the follow up to Star Wars® Jedi Knight® II: Jedi Outcast™, the best selling premium priced PC game in America, United Kingdom, and Germany upon initial release in 2002.

Selv om du ikke ser 3-tallet her så er det nokså åpenlyst at dette er oppfølgeren til Jedi Knight II. Noe som vil gjøre Academy til nummer tre i rekken. :)

 

( http://www.lucasarts.com/press/releases/65.html )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...