orjan_boe Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg bestillte dell 4150 på fredag kl 12.00 og gleder med veldig til jeg får den.Jeg valgte å betale med bankgiro. Det jeg lurer på om det er noen her på forumet som har erfaringer med kjøp av bærbar med bankgiro på dell.no. Fikk dere giroen på e-mail eller fikk dere den i posten.Hvor lang tid tok det før dere hørte fra dem for første gang etter bestillingen.Jeg har ikke hørt noe fra dem enda. Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Det kan ta lang tid..... Hvis du tok vare pa kviteringsnr., sa hadde jeg ringt dem For 4 uker siden la jeg inn en bestilling p[ 2 barbare og 1 stasjoner. det tok en uke f;r de sendte bestillingen til fabrikken, og ordre bekreftelsen fik jeg med maskinen, venter forsatt pa 1 barbar. Na bestilte jeg for jobben, sa vi er kreditt sjekket pa forhand og far regning i posten. Ta og ring sommlekoppene. "skriver med usa tastatur, sa ikke le av skrivingen" Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Privatpersoner får ikke kreditt, så da er det kredittkort eller forskuddsbetaling som gjelder, hvis du skal ha den privat ville jeg ringt og snakket med en selger. (De har stor pågang, så hvis du ringer tidlig på dagen slipper du køen...) Lenke til kommentar
nikey Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 kjøpte dell'n min for 4 år siden =) betalte ikke før jeg fekk den i hånden (vel nesten da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå