Kenneth Solfjeld Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Nå har jeg vært plaget med skurring i lyden siden dag 1 med mitt X-Fi Fatal1ty FPS. Jeg har formatert hele systemet, jeg har fjernet det som sansynligvis var konflikten (Marvell) Da ble det bedre, men ikke helt bra! Jeg tok å avinstallerte alle driverne til kortet og flytta kortet til den nederste PCI slotten, reinstallerte driverne. Tok å sjekket med msinfo32 og fant ut at X-Fi og skjermkortet nå delte IRQ 18. Er dette en konflikt, eller er det helt normalt? Begynner nå å bli drita lei alt som har med Creative å gjøre!! Dessuten starter ikke spillene mine lengre! Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Nå har jeg vært plaget med skurring i lyden siden dag 1 med mitt X-Fi Fatal1ty FPS. Jeg har formatert hele systemet, jeg har fjernet det som sansynligvis var konflikten (Marvell) Da ble det bedre, men ikke helt bra! Jeg tok å avinstallerte alle driverne til kortet og flytta kortet til den nederste PCI slotten, reinstallerte driverne. Tok å sjekket med msinfo32 og fant ut at X-Fi og skjermkortet nå delte IRQ 18. Er dette en konflikt, eller er det helt normalt? Begynner nå å bli drita lei alt som har med Creative å gjøre!! Dessuten starter ikke spillene mine lengre! 5541080[/snapback] Starter spill hvis kortet er ute? Det høres ut som du har mer alvorlige problemer enn lydkortet. Mitt er dønn stabilt fra dag 1. Sjekk ut guru3d.com. De har lagt ut drivere som skal være nyere en dem som kommer med cd'n...muligens oppdatert. Kanskje det hjelper deg! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Nei! Kortet er flyttet til en annen PCI slot, noe som gjør at den får deling på IRQ 18 med skjermkortet.. Spillene starter ikke etter flyttinga av kortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå