mariuz1991 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Akkurat skaffet meg MIRC, og når jeg er inne på en channel, så vises det når folk joiner channelen, men ikke når jeg eller andre skriver, da er det bare et svart mellomrom Noen som vet hva jeg skal gjøre med dette? Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hvis det er et svart mellomrom, så har du vel satt bakgrunnsfarga til svart. Hvis du da fortsatt har farga på skrifta svart i tillegg, så går det vel dårlig å se teksten. Prøv i første omgang å endre farge på teksten. Bruk Alt+k, eller via meny: View -> Colors. Endret 2. februar 2006 av dobbelmann Lenke til kommentar
mariuz1991 Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Hvis det er et svart mellomrom, så har du vel satt bakgrunnsfarga til svart. Hvis du da fortsatt har farga på skrifta svart i tillegg, så går det vel dårlig å se teksten. Prøv i første omgang å endre farge på teksten. Bruk Alt+k, eller via meny: View -> Colors. 5542318[/snapback] det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå