killertomato Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Får problemer innimellom med at maskina henger seg, eller det går ikke ihvertfall ikke an å gjøre så mye, åpne programmer mapper osv. Det virker som om det er et eller annet som får prosessoren til å gå berserk, for når jeg går inn på task manager står CPU usage på 100%, ennå jeg ikke har noen programmer oppe. Hva er det som skjer?? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 kan mulig du har mye spyware...ta å se om du har noen spyware. kan også hende at du ikke har instalert alle xp oppdateringene.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? 5542956[/snapback] Hva mener du med sikkerhetsprogramvare? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Antivirus og/eller brannmur. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Antivirus og/eller brannmur. 5554392[/snapback] Jeg bruker Avast antivirus og NVIDIA brannmur. Lenke til kommentar
sniggabo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 En dag jeg kom hjem fra jobben hadde maskinen min også hengt seg ved hjelp av ledningen fra musa bare hang den der og dinglet fra taklampa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå