Kakofoni Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg trenger en anelse hjelp. Kan noen poste tallet som brukes i CO2? Det vil si et lite totall som ligger nede på linja. Dette kan stenges etter at jeg har fått svar. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hett tips: Hvis du bruker Word. Leit under "sett inn", der finner du noe formel-greier som gjør det veldig lett å sette opp alle mulige formler. Redigert: Sett inn > Objekt... > 'ettelleranne'. Hvertfall på noen versjoner av Word (ikke min ) Endret 2. februar 2006 av sluffy Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Hett tips: Hvis du bruker Word. Leit under "sett inn", der finner du noe formel-greier som gjør det veldig lett å sette opp alle mulige formler. 5540981[/snapback] Bruker Open Office. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 For OpenOffice: Insert -> Object -> Formula. Eller du kan berre bruke senka skrift. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Lag et vanlig to-tall. Marker, høyreklikk, skrift og velg senket. Dette er for vanlig word, men tviler på at det er noe særlig forskjell i open office. Forøvrig går det ikke an å lime inn. Blir bare vanlig to-tall. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Senket skrift funker. Da har jeg lært noe idag og. Takk. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hurtigtasten for senket skrift er CTRL + '+'. Hevet skrift er CTRL + SHIFT + '+'. Driver du på med kjemirapporter på PC-en kan du spare en god del tid ved disse hurtigtastene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå