Gå til innhold

Ulovlig WinXP - hva kan i teorien skje?

vegge

Anbefalte innlegg

Når det gjelder Retail/OEM lisenser, så er det riktig at det er nok å kjøpe en liten HW-dings for å få OEM-lisens. Når det gjelder eventuell suport, vil jeg spørre om det er noen som noengang har ringt Microsoft for å få suport? Jeg har gjort det, og det skal aldri gjenta seg!! Makan til rot!!

Du bruker hele formidagen til å få et lite svar, bare pga at de sender deg fra det ene sentralbordet til det andre, og INGEN vil liksom gripe tak å ta ansvar for deg og ditt problem. Vil nok si at den beste hjelpa fikk jeg i min oppstartstid med PC hos Packard Bell, de tapte mange penger på min pc, de ble oppringt av meg i tide og utide for det minste problem, men jeg lærte masse! Av de gangene jeg har vært i kontakt med Microsoft, har jeg egentlig bare fått hjelp en gang, som løste problemet mitt. Vil nok si at jeg vil annbefale OEM, du får samme programmet, men mye billigere.

[ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-09-30 08:34 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har den siste tiden kastet vekk min lovlige versjon av WinXP (!? :grin: / :wink: ) og har lagt inn en ulovlig versjon bare for gøy. Har eksperimentert med forskjellige key-er og trikset en del..

Kommer nok til å poste resultater her, men vil først forsikre meg om at det er lovlig. Får ta kontakt med en moderator eller noe..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-30 12:13, skrev havegg:

Jeg har den siste tiden kastet vekk min lovlige versjon av WinXP (!?
:grin:
/ :wink: ) og har lagt inn en ulovlig versjon bare for gøy. Har eksperimentert med forskjellige key-er og trikset en del..

Kommer nok til å poste resultater her, men vil først forsikre meg om at det er lovlig. Får ta kontakt med en moderator eller noe..

Håper inderlig at du får lov til dette, hadde vært interessant å finne ut av en gang for alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...