Skrote Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Trenger hjelp med å få ip-tlf til å fungere med Linksys Wireless-G SRX ruter. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å IP til å funke? Den går gjennom datan min, som har ip(192.168.0.2) Har fått internett på datan på denne måten: Vegg-Splitter - Modem/speedtouch 510i(ruter/modem) - Linksys Wireless-G SRX ruter - Data+IP. Vet noen hva jeg kan gjøre for å få IP-til å funke? har halveis greid d, men får kun ringe inn til tlf min. Endret 2. februar 2006 av Skrote Lenke til kommentar
holvik Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 På min Linksys WRT54G har jeg gjort slik. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Nyeste firmware på linksysen? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 På min Linksys WRT54G har jeg gjort slik. 5541053[/snapback] Gjorde som du hadde gjort, men så dukket d om et annet problem. Jeg fikke begynne å ringe ut ,men ikke inn til ip-tlf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå