lassaron-jon Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 eg skal sette i Plexi i topplokket i mitt cooler master kabinett. Men topplokket er ikkje festa med skruar. men med nåke rundt nåke med eit hull i mitten. er det eit slags spesial skrujern so må te? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 det kalles pop-naggler min lille venn ! for å ta av de må du benytte en borrmaskin ! pop tang for du kjøpt billig på biltema eller torshow Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 bare å borre de ut, sette in plexi, og så setter du på nye popnagler etterpå Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 kor kan eg få tak i poppnagler? kass borremaskin? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 det går fan ikkje å få av det forrpulte lokket. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Bor ut alle popnaglene med en passende bor, sikkert 3-4 mm stort. Deretter setter du inn plexi, skaffer nye pop-nagler og popper den fast igjen. Men klarer du ikke å sette inn plexi mens lokket er fastmontert, da? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 eg finn ikkje fleire poppnaglar å ta ut! då kjem da mykje jernspon inn i kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå