play`ern Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Ja....Startet da på en Human Rogue....Skal legge ut bilder om hvordan han vokser opp i Azeroth Han ble døpt Lakop.Målet mitt er 60...Kommer ukentlige oppdateringer... Her er kjekken Endret 2. februar 2006 av play`ern Lenke til kommentar
akarno Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Har en ide til noe som jeg driver med, begynte på lvl 30! For hver lvl, gå til din hovedby (eller hvor som helst, bare det har samme kameravinkel er det egentlig greit), og ta et screenshot av din character i den samme stillingen på samme plassen hver gang, med samme kameravinkel og lag til slutt hele greien om til en .gif eller noe får se hurtig hvordan spilleren utvikler seg utseendemessig over hele prosessen frem til lvl 60... jeg tar også bilde hver gang jeg lvler, med hensikt om å gjøre det samme der og... Lykke til med lvlingen ^^ Endret 2. februar 2006 av Icluz Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 "og her har han nettop fått sin første epix.." Joda, blir sikkert bra det.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det her kan jo bli grisefett da! Hvertfall om du gjør som Icluz foreslår og lager en animasjon av det... Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 "og her har han nettop fått sin første epix.." Joda, blir sikkert bra det.. 5540679[/snapback] haha:) Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 NEI!! ikke en til..? Haya! ninja fighting ftw :S Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 hørtes da litt kult ut det der... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Du er kjedelig azz Lag en gnom Lenke til kommentar
Reached Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ser bra ut hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Du er kjedelig azz Lag en gnom 5542580[/snapback] Skulle *veldig* gjerne ønske min rogue var human, mest på grunn av bonus til faction-gain (kanskje beste racial i mine øyne slik spillet har begynt å fokusere på factions) men også på grunn av +5 bonus til sword-skill. Uansett - ingen dum idè å følge en character fra 1-60, har en del artige bilder fra character-menu mens jeg lvl'et min. Endret 3. februar 2006 av Gnurk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå