VegardStr Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 http://www.dagbladet.no/sport/2006/02/02/456635.html Hvorfor? hvis dei skal bygge ny, så kan dei vel ikkje mene t dei vil plassere den på samme plass. etter det eg vet om detfall, så e det jo sinnsykt med "tåke" på denne plasse. det vil si at det kan være lurest å bygge den en annen plass, Men hvorfor då rive kollen? Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Det står jo hvorfor de må rive den (og bygge ny på samme plass) på linken din, det er for å få innvilget VM-søknad. De får ikke innvilget den i dag fordi de må finne en måte å få eliminert vind og tåke. Jeg synes ikke de skal rive siden hoppbakken er et symbol på norsk hopphistorie, og en ombygging vil ødelegge det symbolet. Hvorfor kan de ikke ha hopprennet på lillehammer istedet?? Endret 3. februar 2006 av Newbie1KENuubie Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Jeg synes ikke de skal rive siden hoppbakken er et symbol på norsk hopphistorie, og en ombygging vil ødelegge det symbolet. Hvorfor kan de ikke ha hopprennet på lillehammer istedet?? 5544151[/snapback] helt enig med deg. Endret 3. februar 2006 av vegis Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det står jo hvorfor de må rive den (og bygge ny på samme plass) på linken din, det er for å få innvilget VM-søknad. De får ikke innvilget den i dag fordi de må finne en måte å få eliminert vind og tåke. Jeg synes ikke de skal rive siden hoppbakken er et symbol på norsk hopphistorie, og en ombygging vil ødelegge det symbolet. Hvorfor kan de ikke ha hopprennet på lillehammer istedet?? 5544151[/snapback] Hvis bakken blir ombygd er det ikke første, men 19. gang det skjer. Skal man virkelig ødelegge hopphistorien slutter man å hoppe der og bruker anlegget som en museumsgjenstand. Ingenting er kjedligere en døde gjenstander. Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg vet den har blitt ombygget mange ganger før. Men å bygge en kuppel rundt hele anlegget for å forhindre tåke, vil ødelegge symbolet bakken representerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå