Gå til innhold

Har dere med Chess forstyrrelser på nettet?


Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg ny mobil og hører litt spraking/knitring når jeg har samtale med den.

Har fått tilbud om å bytte den i ny men vil først forsikre meg om at det ikke er Chess sin "feil".

 

Har jo plutselig fått opp QT-Telenor en gang på displayet i steden for Chess (operatørlogo) og da virket ikke telefonen. (det var den gamle)

 

Og en gang her så sto det innaktivt simkort.

 

Så det kan virke som om det er en del som sker på Chess nettet nå, det vet en jo forsåvidt at det gjør men...

 

Så, dere med Chess..merker dere noen forstyrrelser på nettet eller kan jeg regne med at det er telefonen det er noe galt med?

 

(Det er en k750i, har hørt den kan ha litt problemer med høyttaler)

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne tråden hører nok mer hjemme i "Operatører og tjenester", les def. og du vil forstå: "Stedet for å diskutere og spørre om tjenester for mobil og håndholdte, teleoperatører og annet av tjenestetilbydere. "

 

Skal være grei denne gangen og flytte da du er litt ny, men sjerpings.

5540628[/snapback]

 

Sorry, sorry, sorry...burde jo skjønt dette selv.

 

Sliten etter en lang dag på kurs, jobb og trening...og så hastet det litt da :)

 

Skal skjerpe meg så godt jeg kan...dog er jeg blond ;)

Lenke til kommentar
Nei, det er nok telefonen din som er problemet. Prøv simkortet ditt i en annen telefon, og se om du merker noe da. Bør benytte deg av angreretten før den går ut.

5540654[/snapback]

 

Takk for svar.

 

Da er det vel kanskje telefonen da. Det var ikke sånn lyd i den gamle telefonen, men noe kluss i forhold til nettet var det jo.

 

Kjøpte telefonen gjennom Chess sin "butikk" og de er kjempemedgjørlige, de sender meg en ferdig frankert konvolutt og tilbyr seg å bytte telefonen med en gang.

 

Ville bare være sikker, slik at de skal slippe å bytte en telefon som egentlig er bra, plus at det jo er litt pes å bytte da.

 

Men det er nok det som skjer antagelig da.

Lenke til kommentar
Ikke verst at gsm.no er kundevennlig. Får jo ikke akkurat det inntrykket gjennom dette forumet.

Har selv en k750i som er inne på verksted for 3. gang nettopp pga spraking i høyttaler. Jeg bruker NetCom-nettet. Så du bør nok benytte deg av tilbudet fra butikken.

5541467[/snapback]

 

Okey, leste litt om dette problemet når jeg leste om modellen også.

De sier selv at det nok er telefonen og ikke Chess de da, så de er meget medgjørlige nå iallefall.

Hyggelige mail også, raske svar.

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...