t_k Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Er det noen som har kjøpt et 1 gb RS-MMC minnekort som fungerer bra? Skal bestille ett nå i dag, men er usikker på hvordan kort den støtter. Forøvrig en meget bra telefon til prisen, er kjempefornøyd! Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Test av SXG75 i Adressa: http://www.adressa.no/forbruker/mobilnytt/...ticle627917.ece Liker denne kommentaren: "Som en tysk vaskemaskin fra Miele, bygget for å vare i minst 20 år" Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hyggelig med to høygravide tester på en dag (jeg mener to superanmeldelser ! dette burde gjøre telefonen enda mer attraktiv blant "mannen på gata". Terningkast 5 både i ITPRO og Adressan burde fjerne skepsisen hos mange. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hyggelig med to høygravide tester på en dag (jeg mener to superanmeldelser ! dette burde gjøre telefonen enda mer attraktiv blant "mannen på gata". Terningkast 5 både i ITPRO og Adressan burde fjerne skepsisen hos mange. 5700136[/snapback] vel, om man vet at testen i ITpro er gjort av en siemens fanboy så blir man vel litt mindre begeistret. Skepsisen til mannen i gata er i alle fall fullt berettiget. Litt utrolig at en telefon med software som er full av feil kan får terningkast 5, men når det er "bukken som anmelder havresekken", blir det vel sånn. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Å hvordan "fanboy" er du da? Anyway. Noen som har tips til minnekort til denne? Har enda ikke funnet noe! Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 [vel, om man vet at testen i ITpro er gjort av en siemens fanboy så blir man vel litt mindre begeistret. Skepsisen til mannen i gata er i alle fall fullt berettiget. Litt utrolig at en telefon med software som er full av feil kan får terningkast 5, men når det er "bukken som anmelder havresekken", blir det vel sånn. 5700584[/snapback] Ta deg sammen da, slike kommentarer er så useriøs at du burde ha sett selv. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Er det bare jeg som synst Mobile Phone Manager er ett drittprogram? Jeg får bare opp Smart synk - Bilder>PC - Sanger>Telefon - Ekstra - Web. Synst de skulle ha laga til noe litt mer der du kan få oversikt over plassen på telefonen (MB) osv. Vet om Utforsker funksjonen, men liker ikke den heller. *syte* Men telefonen er fantastisk Endret 6. mars 2006 av tommmy Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Noen her som benytter Tele2? Jeg har problemer med å få min SXG til å fungere med Tele2 (hadde ingenproblemer med Chess) Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 må bare få med gladnyheten http://www.nav4all.com/N4A/index/index.php for dere som synes at Siemens Navigasjonsproram VDO er for dyrt. Nav4 kommer snart til Sxg75 står det på sidene, og det på norsk. Vi gleder oss. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 noen som har oppsettene for netcom? Får ikke OTA sett, og de manuelle var for kryptiske. jeg gikk bokstavelig talt i surr når jeg prøvde å forstå dem Lenke til kommentar
Casle Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Vedr. Nav4All. Det står at de snart vil støtte SX75, ikke SXG75. Noen som vet om det betyr noe, eller vil støtte for SX75 automatisk også gjelde SXG75? Mvh C :-) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Tror det er en skrivefeil. Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 en skrivefeil, ja... men dessverre er den rettet nå, og det er IKKE SXG75, men CX75 de mente. synd det da. Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Er det noen som bruker fotoboksvarsling på denne telefonen? Er det i det hele tatt mulig? Jeg driter i navigsjon, (da jeg allerede har det i bilen) men trenger fotoboksvarsling (uten å måtte angi reiserute). Det burde da finnes et lite java-program som kan koble gps-en i telefonen med en tilgjengelig database (f.eks. til tomtom) over fotobokser? Linker? Lenke til kommentar
mellis Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Er det bare jeg som synst Mobile Phone Manager er ett drittprogram? Jeg får bare opp Smart synk - Bilder>PC - Sanger>Telefon - Ekstra - Web.Synst de skulle ha laga til noe litt mer der du kan få oversikt over plassen på telefonen (MB) osv. Vet om Utforsker funksjonen, men liker ikke den heller. *syte* Men telefonen er fantastisk 5710656[/snapback] Jeg har en gammel backup av en M65 som jeg gjerne skulle hatt inn i min SXG 75. Første gang jeg statet MPM så var det et valg som var deaktivert. Når jeg koblet til telefonen over IR så forsvant valget. Kun SmartSync igjen, men jeg har ikke noe der! Er det ikke mulig å ta backup uten Outlook? Håper forøvrig at batteriet blir bedre enn de 8 timene standby som jeg har nå. Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 8 timer standby, da kaller jeg deg en løgner Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Er det bare jeg som synst Mobile Phone Manager er ett drittprogram? Jeg får bare opp Smart synk - Bilder>PC - Sanger>Telefon - Ekstra - Web.Synst de skulle ha laga til noe litt mer der du kan få oversikt over plassen på telefonen (MB) osv. Vet om Utforsker funksjonen, men liker ikke den heller. *syte* Men telefonen er fantastisk 5710656[/snapback] Jeg har en gammel backup av en M65 som jeg gjerne skulle hatt inn i min SXG 75. Første gang jeg statet MPM så var det et valg som var deaktivert. Når jeg koblet til telefonen over IR så forsvant valget. Kun SmartSync igjen, men jeg har ikke noe der! Er det ikke mulig å ta backup uten Outlook? Håper forøvrig at batteriet blir bedre enn de 8 timene standby som jeg har nå. 5797684[/snapback] Da tror jeg batteriet ditt er defekt isåfall... Noe du isåfall kan reklamere på/få på garanti så kort tid etter å ha anskaffet et produkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå