Kausebol Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Flere som har denne? Syns det er en helt genial telefon. Noen som har noen sider til programmer etc til denne? Guider om hvordan legge inn fotobokser etc. Denne mobilen er det beste som har skjedd meg ( untatt å ha delt samsung d500 / d600 og min w800 med skjærebrenner i dag)! Endret 5. februar 2006 av Kausebol Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Denne mobilen er det beste som har skjedd meg ( untatt å ha delt samsung d500 / d600 og min w800 med skjærebrenner i dag)! 5540506[/snapback] Are you mad? Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 jaja der kasta du en del penge rett på bålet hehe... poenget med det var da? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hva gjør du når neste mobil du digger komemr da? Bruker SXG75 som fotball? Lenke til kommentar
Kausebol Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 kasta dritt på bålet. Ikke heng dere opp i det. SE er møkka mobil. aldri vært bra. ellers ville jeg ikke gjort det. Mene! kan ikke folk holde seg til topic her a? Testa den smått i dag. ikke hatt så mye tid. Men gps systemet fungerer jo helt gull. Umulig rote seg vekk i trafikken nå. Men er det ingen som har den tlf`n her? Er det bare unger med SE ? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 " Er det bare unger med SE ?" Ops! det skulle du aldri ha skrevet, men anyway... grattis med ny moben Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Noen har tydeligvis behov for å "tøffe" seg litt. Jeg vedder på at han fortsatt har de telefonene i god behold. Hva slags OS bruker SXG75? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Vanlig lukket og javaprogrammer. Var mye snakk om det en stund, Linux, BREW osv. Men det endte opp med Siemens sitt eget... Les mer i denne tråden. Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Dinsdale: BREW er det fortsatt BREW versjon 3.1.3.17 på min. Og Siemens UI. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 kasta dritt på bålet. Ikke heng dere opp i det. SE er møkka mobil. aldri vært bra. ellers ville jeg ikke gjort det. Mene! kan ikke folk holde seg til topic her a? Testa den smått i dag. ikke hatt så mye tid. Men gps systemet fungerer jo helt gull. Umulig rote seg vekk i trafikken nå. Men er det ingen som har den tlf`n her? Er det bare unger med SE ? 5543659[/snapback] Venter selv i spenning på min SXG75. Men du må jo forstå at man reagerer når noen destruerer telefoner sånn uten videre! Jeg gir bort telefoner jeg ikke liker, noen er til utlån til familiemedlemmer og resten "går" på lager. Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Han kødder nok bare. Ikke så veldig seriøst det han skriver i sin andre post heller. Han har hatt den EN dag, ikke akkurat nok til å si "Denne mobilen er det beste som har skjedd meg" (med mindre personen har et ekstremt tragisk liv..) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Kausebol Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Får ikke endret emnet her. får opp db feil eller hva den sier. jo jeg har herpa de 2 andre mobilene. slutt å mas om det. ikke det denne tråden skal handle om. Og jo, etter kun 1dag så syns jeg denne mobilen er noe av det beste som har skjedd meg. skulle finne frem til et sted i Fr.stad denne helga. plotta inn på mobilen å fant frem med en gang. sammtidig som man kan sende sms å holde på med andre ting på samme greia uten å ha med seg 10 forskjellige apparater. Desverre er det en bug som fucker opp Nr visningen på den. håper det kommer ut en fix for dette snart. eneste jeg syns er negartift med den. Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja det nummer-problemet er Siemens klar over og kommer nok fiks snart. Min SXG har ikke dette problemet, er visstnok avhengig av operatør også. Lenke til kommentar
Bugge84 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har samme problemet med min SXG MÅ ha +47 for å kunne se navn på de som sender meld til meg. Men da får jeg ikke navn på de som ringer. MORRO NOT!. Pratet med tekniker hos Siemens om det i går, og dette hadde han ikke hørt om så han måtte ta det videre til Tyskland. Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Joda Siemens er klar over det, men kanskje ikke teknikere nede på grasrota Lagrer du med +47 som f.eks privat-nr og uten +47 som business-nr så blir det greit, men er kanskje ikke verdt bryet siden det blir fiksa uansett. Kan jo også håpe at telenor fikser dette problemet på deres side. Som sagt funker det helt bra for meg (med o2 UK). Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Joda Siemens er klar over det, men kanskje ikke teknikere nede på grasrota Lagrer du med +47 som f.eks privat-nr og uten +47 som business-nr så blir det greit, men er kanskje ikke verdt bryet siden det blir fiksa uansett. Kan jo også håpe at telenor fikser dette problemet på deres side. Som sagt funker det helt bra for meg (med o2 UK). 5566482[/snapback] aha, hehe, litt latterlig men nå fant jeg enderlig ut hvorfor så mange nummer i sms-innboksen på min CX65 kom som numemr og ikke navn, hehe Lenke til kommentar
Bugge84 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Joa mye murlig det at de folka jeg snakket med ikke viste det. Venter i spenning på FIX. Men er det noen som har noe forslag til et minne kort problem. Har fått ett 512 mb kort mens tlf støtter 256 mb, er dette noe som også kan endres ved en FIX? Litt kiiipt å måtte bytte kort siden jeg allerede har liksom. Bugge Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 ...Men er det noen som har noe forslag til et minne kort problem.Har fått ett 512 mb kort mens tlf støtter 256 mb, er dette noe som også kan endres ved en FIX? Litt kiiipt å måtte bytte kort siden jeg allerede har liksom. Bugge 5569981[/snapback] Funker fint med 512 mb kort, har det selv... Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Er ingen max-grense på minnekort på SXG75 nei. 1Gb funker fint også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå