mekkern Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 har planer om å bygge meg et nytt kabinett fra bunn og grunn :!: men er ikke helt fornyd med mine egene ider...skal jo seff moddes også..men lurte på om noen andre kunne gi meg noen forslag..skal bygge det av kryssfiner og skal fjerne alle spor av treverk ved å bruke grunning og svart lakk oppå..hele kassa skal være svart samma som pleiglasset jeg skal ha..bruker bare blå.svart og chrom av farger til kabinette. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 har du lest regler for worklogs? vennligst sett inn ett bilde av kabinettet som skal moddes, det er det første kravret. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Han skal ikke modde et kabinett, han skal lage et fra bunn og grunn, og siden jeg antar at du ikke har begynt, rapporterer jeg denne tråden, så blir den flyttet til case-mods. Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Han skal ikke modde et kabinett, han skal lage et fra bunn og grunn, og siden jeg antar at du ikke har begynt, rapporterer jeg denne tråden, så blir den flyttet til case-mods. 5540636[/snapback] stemmer..har ikke begynnt..må ha ideer.. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Nettop, og da skal det være i case-mods kategorien. Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Nettop, og da skal det være i case-mods kategorien. 5540790[/snapback] sry..så ikke at den lå i worklogs... Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Han skal ikke modde et kabinett, han skal lage et fra bunn og grunn, og siden jeg antar at du ikke har begynt, rapporterer jeg denne tråden, så blir den flyttet til case-mods. 5540636[/snapback] takk... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Flyttes fra worklogs til case-mods. Så når du begynner på prosjektet lager du ein ny tråd i worklogs Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Flyttes fra worklogs til case-mods.Så når du begynner på prosjektet lager du ein ny tråd i worklogs 5545204[/snapback] noen som har noen ideer?..sleng ut ALLT..trenger virkelig en ideemyldring fra folk Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 last ned sketshup, tegn først en vanlig kasse, så kommer ideene etter hvert. Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 last ned sketshup, tegn først en vanlig kasse, så kommer ideene etter hvert. 5567502[/snapback] takker Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 last ned sketshup, tegn først en vanlig kasse, så kommer ideene etter hvert. 5567502[/snapback] hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
Underground Dog Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Lykke til med prosjektet martin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) last ned sketshup, tegn først en vanlig kasse, så kommer ideene etter hvert. 5567502[/snapback] hvor får jeg tak i det? 5567601[/snapback] www.justfuckinggoogleit.com www.google.no Last ned trail og trim hjernen din litt så kan det hende det ikke blir trail lengre Endret 7. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 www.justfuckinggoogleit.com www.google.no Last ned trail og trim hjernen din litt så kan det hende det ikke blir trail lengre 5567690[/snapback] vannskelig å finne noe sted å laste ned trail da.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hvis du ser på den øverste linken på google søket her så kommer du til hejmmesia til SketchUp og der kan du laste ned trail. Direkte link for de som ikke kan bruke google http://www.sketchup.com/index.php?title=Download+Page BTW de quote tagsene på det forige innlegget ditt er feil Endret 7. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Hvis du ser på den øverste linken på google søket her så kommer du til hejmmesia til SketchUp og der kan du laste ned trail. Direkte link for de som ikke kan bruke google http://www.sketchup.com/index.php?title=Download+Page BTW de quote tagsene på det forige innlegget ditt er feil 5567775[/snapback] vet...hehe..gadd ikke å bry meg Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 gleder meg til jeg får begynnt nå eneste som hindrer meg nå er penger kunne kanskje trengt sponsor?..vet ikke jeg...har aldri hatt det før. Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 kjapp og fort...første ide..noen som har noe å si om dem?...fremdeles åpen for ideer.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Så greit ut det der, men hva er dimensjonene. Og hvorfor ikke bare jobbe med de rette dimensjonene i sketchup? og lage f.eks. sotet plexi i stede for å bare skrive på hva ditt og datt er, så kan du laste ned modeler til vifter, hk, osv... og markere de dimensjonene på kassa som du skal ha. Og da får du også vite om det blir plass til alt her og der. Så det er en "cube" du skal lage da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå