mongojarle Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Heisann... jeg har styret og ordnet her, og tatt backup av endel filer (kanskje mellom 10.000 og 20.000 filer). Denne backupen tok jeg i et program som het Acronis True Image... så kopierte jeg denne filen (ca 51gig) over på en annen disk, og formaterte den første... så kopierte jeg den fila tilbake, men hva skjer? Jo, den blir forbanna korrupt... hva gjør jeg da? er det mulig å redde disse filene... på en skala fra 1 til 10 der 10 er veldig viktig, så ligger de på 7... Hvilket program anbefales, og er det noe håp? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Antagligvis ligger fremdeles mesteparten av dataen fremdeles i fila så å redde de bør være mulig hvis man har spesifikasjonene for filformatet til true image. Har du snakket med produsenten om dette? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Antagligvis ligger fremdeles mesteparten av dataen fremdeles i fila så å redde de bør være mulig hvis man har spesifikasjonene for filformatet til true image. Har du snakket med produsenten om dette? 5540503[/snapback] nei, jeg har ikke det... noe bør nok være intakt ja, det er jo tross alt snakk om 50gig her... sklulle vært et program ala winzip som kunne lese .tib filer assa... skal skrive en mail til acronis nå jeg... edit: ser på forumet der at det er veldig mange (helt utrolig mange) som har det samme problemet som jeg har... det sies at et Image kan mountes til en disk, og da kan man dra ut enkelte filer og mapper, så jeg prøver det nå... død over acronis... by-the-way invictus : dlf er konge... Endret 2. februar 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå