cybervision_ Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Er det egentlig noe greit med FPS spill ala COD2 osv på xbox 360? Prøvde kjapt inne i en butikk og syntes det var noe herk å sikte med kontrolleren sammenlignet med en PC.... Vanesak eller? Endret 2. februar 2006 av cybervision_ Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Er det egentlig noe greit med FPS spill ala COD2 osv på xbox 360? Prøvde kjapt inne i en butikk og syntes det var noe herk å sikte med kontrolleren sammenlignet med en PC.... Vanesak eller? 5540410[/snapback] Dette er noe du venner deg veldig fort til.. litt vanskelig i begynelsen. Husker når jeg skulle prøve FPS når jeg kjøpte første Xboxen og Halo syns det var kjempe vanskelig i begynelsen.. men nå går det kjempe greit Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det er ingenting som slår mus i presisjon, men du kan komme ganske nær med litt øving med konsollkontroll. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kan ihvertfall trøste deg med at det er likt for alle! Jeg digger FPS uansett! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Å spille FPS med kontroll er ikke noe problem! Så fort man kommer litt inn i det finner man ut at det er veldig behagelig... f.eks er det digg å spille CoD2 på Live fra lenestolen, og ikke med hendene strukket ut over et PC bord Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg har jo bevist for lenge siden at de beste FPS-spillene er til konsoll: Gammel diskusjon Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ska vi se, det første FPS eg spilte til konsoll var Vel Turok,og eg syns N64 kontrolleren var skikkelig knall til FPS.Så eg blei ganska vandt til FPS på konsoll tidlig.KJøpte meg Halo2 her forlede til min 360,merket at eg var ute av "trening" på den fonten, men det kom seg kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå