War Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Denne er sikkert poster grovt feil, men verd et forsøk. Jeg har Creative Sound B 5,1 lydkort, og nå i det siste har det blitt ekko på kortet. Hører ikke så mye når jeg hører på musikk, men når jeg lukker musikken hører jeg 5sek ekko. Noe som aldri har vært før. Noen innstilling jeg har vært borti? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 creative har en sånn environment lyd innstillinger som kan gjøre at feks musikken du spiller høres ut som om den spilles i en hall og da vil det jo være litt ekko nå har ikke jeg samme lydkort som deg og kan bli litt vanskelig å guide deg men prøv å let i instillingene for å skru det på normal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 på mine innstiller heter det EAX effects og det vilo sikkert være noe lignende navn på ditt også Lenke til kommentar
War Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 hm, takk skal lete, nå har jeg kun driver da, ingen program til lydkortet. Reinstall kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå