overlegen Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Så var det det med spam da, - og saklig kritikk. Bør dere stenge tråder og banne folk som dere finner det for godt, - på grunn av åpenhet og saklig kritikk? Jeg bare spør, - som Enter også gjorde ... ??? :smile: Lenke til kommentar
overlegen Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Og kjære vakre vene Hardware.no og Overklokking.no, - om det er Enter eller jeg, - får jeg ikke støtte kronerulliingen med 175 kroner? Ehhh ..., Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 hmm, litt misstenkelig at du har akkurat 2 meldinger, samme antallet som du har postet i denne tråden her. tror jeg skal ta en liten sjanse og si: Hei enter. kan du slutte å spamme og slutte å lage flere fake-brukerkontoer? jeg varsler nå en moderator om denne tråden. _________________ Forumets Beste Venn Surferens Beste Venn [ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-09-15 19:42 ] Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Lær deg folkeskikk da mann. Enter hadde slengt med leppa i hele dag og fortjente en oppstrekker. Lenke til kommentar
overlegen Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Hei, ikke noen innrømmelser her. Men det er mistenkelig nok, - men inger spam kom fra Enter da !!! :smile: Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 skyhøy 14tiss faktor Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 overlegen / enter: jeg kan se IP - adressen din... dårlig forsøk. :razz: Du bannes og denne tråden stenges. bye - bye. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg