hitokiri Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Visste du at det går an å bruke mobiltelefonen din som fjernkontroll til PC-en? Med et slikt program kan du ta kontroll over musikksamlingen på PC-en din. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ikke et ord om Salling Clicker?! Gjør jobben deres! Dette er det klart beste programmet for fjernstyring, og støtter langt flere telefoner enn de som har symbian. Lenge var dette programmet mac-only, men det har nylig kommet en windows-versjon, som selv om den ikke er like bra som mac-versjonen fortsatt sparker rumpe i forhold til alt annet. Prøv den, folkens! Dette er absolutt verdt penga. http://sallingsoftware.com/ Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Ikke et ord om Salling Clicker?! Gjør jobben deres! Dette er det klart beste programmet for fjernstyring, og støtter langt flere telefoner enn de som har symbian. Lenge var dette programmet mac-only, men det har nylig kommet en windows-versjon, som selv om den ikke er like bra som mac-versjonen fortsatt sparker rumpe i forhold til alt annet. Prøv den, folkens! Dette er absolutt verdt penga. http://sallingsoftware.com/ 5540339[/snapback] Hei! Du har selvsagt rett. Dette programmet burde nevnes i teksten. Har nå tatt dette med. Takk for tilbakemelding! Mvh Marius Valle Amobil.no Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg synest PuppetMaster er bra. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg vil tro disse programmene har mulighet for å starte/stoppe videofiler på samme måte? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Bemused er et genialt produkt syntes jeg. Bruker det selv på min n-gage og det funker ypperlig der Takk for tipset om java programmet også...fruen er litt sur fordi hennes k750i ikke kan bruke samme program som meg Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hmmm... kan huske at jeg brukte min gamle, trofaste SE T68i som bluetooth fjernkontroll til PC-en høsten 2002. DA var det oppsiktsvekkende, da! Prøvde å bruke det som sjekketriks... Funka dårlig... Lenke til kommentar
manjana Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Takk for tipset om java programmet også...fruen er litt sur fordi hennes k750i ikke kan bruke samme program som meg 5541475[/snapback] K750 har da dette innebygd... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 for mediaplayer men ikke winamp Lenke til kommentar
Werable Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Bemused er et genialt produkt syntes jeg. Bruker det selv på min n-gage og det funker ypperlig der Takk for tipset om java programmet også...fruen er litt sur fordi hennes k750i ikke kan bruke samme program som meg 5541475[/snapback] Får det ikke til å funke på min 6630... Når jeg prøver å connecte fra mobilen til pc'en får jeg bare opp feilmeldingen "Command completed with error -25" Help! Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 'BT Remote Control' er pre-installert på SXG75. Noen som vet hvordan det funker? Trenger man noe software på PCn først? Jeg sliter litt Lenke til kommentar
THacker Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Håper noen kan si i fra hvis de snubler over en blåtann remote for winamp for windows mobile 05 for smartphone.... Savner det.... hadde det på WM03... funka som gull.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Skulle vært noen mer fleksible varianter på markedet, der du kan styre PCen litt mer "generelt" og er det ingen som støtter den beste avspilleren der ute? (dvs foobar2000). AtW Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Skulle vært noen mer fleksible varianter på markedet, der du kan styre PCen litt mer "generelt" og er det ingen som støtter den beste avspilleren der ute? (dvs foobar2000). AtW 5544725[/snapback] Jo, hvis du har SE telefon og en PC med bluetooth så: floAt's Mobile Agent Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Skulle vært noen mer fleksible varianter på markedet, der du kan styre PCen litt mer "generelt" og er det ingen som støtter den beste avspilleren der ute? (dvs foobar2000). AtW 5544725[/snapback] Jo, hvis du har SE telefon og en PC med bluetooth så: floAt's Mobile Agent 5545146[/snapback] Hva er SE? og hva slags type telefoner er det som har det? AtW Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hva er SE? og hva slags type telefoner er det som har det? AtW 5545472[/snapback] Tror han mener Sony Ericsson telefoner. SE er en forkortelse Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Skulle vært noen mer fleksible varianter på markedet, der du kan styre PCen litt mer "generelt" og er det ingen som støtter den beste avspilleren der ute? (dvs foobar2000). AtW 5544725[/snapback] Jo, hvis du har SE telefon og en PC med bluetooth så: floAt's Mobile Agent 5545146[/snapback] det jobbes forresten med å få FMA til å støtte mer den bare sony ericsson sine telefoner. tror den allerede vil fungere sammen med de fleste når det gjelder enkel synkronisering som kalender (beta 2.2) og telefonliste. men værre med dem styringsmenyene tror jeg. alt i alt er float's mobile agent ett spennende program. siste var vel at en kunne eksportere epost hentet via mobil til mozilla thunderbird (ikke testet). Lenke til kommentar
Tjofle Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Noen som som vet om et program som funker til Winamp og Sasmung E730? Jeg har prøvd ut alle programmene i artikkelen og alle programmene nevnt i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg