Andyax Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hei. Jeg holder på å bygge noe og trenger noen kulelagere. Jeg fant kulelager på Clas Ohlson (Se bildet under). De selger 8 slike til 98 kroner, noe som er veldig billig. Clas Ohlson skriver om dem: Rulleskøytelager ABEC 5. Leveres i forpakning à 8 stk. Egnet også for rullebrett etc. De skriver ikke noe om størrelsen på disse kulelagerne. Er det noen som har noen anelse om hvor store disse er i bredden og høyden (diameter)? Jeg har funnet ut at de fleste skatekulelager har en diameter på 8mm inne i midten av kulelageret (hullet), men resten trenger jeg også. Hvis noen vet det eller har noen hjemme de kan sjekke på, så hadde det vært utrolig snillt om du skrev her i tråden ps. Jeg har søkt en del på Google uten hell. Takk Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 målte et jeg hadde med et målebånd, kom frem til 21mm i diameter og 6mm bredt Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Hey! Tusen takk The_Darkness. Setter veldig stor pris på at du hjalp meg med det Da er det problemet løst. Si ifra hvis du trenger hjelt til noe The_ Darkness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå