Arctic Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Har en liten animasjon som jeg skulle ha krympet litt. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det, uten altfor avanserte programmer? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg husker GIF Construction Set var utrolig bra på akkurat slike ting, og veldig enkelt å bruke. Nå er en ny versjon ute, den kalles Professional og koster dermed kæsj. Husker ikke om den første utgaven gjorde det eller om det var freeware. Det er prøvetid uansett, og vil du kjøpe det er prisen bare latterlige $20. http://www.mindworkshop.com/alchemy/gifcon.html Det er hva jeg kaller et røverkjøp for så bra software :smile: Men du har som sagt uansett prøvetid da det er Shareware. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Takk for tipset, det var et bra program. Men desverre klarte jeg ikke og forandre den fysiske størrelsen på animasjonen, uten at det oppsto store feil. Fant forresten mange andre små gif-programmer på nett, men de krympet bare filstørrelsen. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 hva med acdsee?! du finner d på dl.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå