Gå til innhold

Spår iPod-død

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

disse analytikerne og deres påstander. jeg lure på hvordan jeg kan få meg en slik jobb, for det høres fordømt enkelt ut å spy ut påstander som er åpenlyse for enhver som følger en smule med.

men jeg stiller meg tvilende til en nano på 1GB, det virker bakvendt siden en jo allerede har nanoer som er mye større. tror nok heller apple kan fase ut shuffle og legge ut en itunes oppgradering som muligjør shuffle-fuksjonalitet på eksisterende nano. men jeg gjetter meg til at apple-lojalistene ville kastet seg over ett slik produkt fordi det er en apple ipod...

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange flere hits artikkelen får med overskriften "Spår iPod-død" og ikke "Spår iPod shuffle-død" :hmm:

hobgoblin: Det må jo være drømmejobben da! "Jeg spår at CD-en dør om såså lenge" osv. Hva slags utdanning kan man ta for å bli dette mon tro..

Endret av atticus
Lenke til kommentar
Hehe ja... så enig så enig, uansett kan de nå bare ta vekk shuffle for min del, den har jeg aldri likt, men det betyr jo ikke at man spår død for ipod... teit overskrift

5540252[/snapback]

Helt enig.

Men nanoen overtok jo for minien. Tror ikke det hadde vært lønnsomt og lage en nano på 1GB. Når det allerede er 2-4GB..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...