loddebolten Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 makan til møkkaprogram..har 2 maskiner koblet til en 3com switch via kabel.Adsl linja mi er 4000/400 og jeg spiller BF2 og surfer som en konge..helt til noen begynner med MSN på den andre maskina..da sørpes ting så kraftig ned at jeg har trøbbel med å lese VG på nett..begge maskiner er nyformaterte og Adwere kjøres en gang i uka minst.Msn er ikke satt opp og er aldri aktivt på min maskin. er MSN virkelig et så elendig program eller er det andre ting som kan spille inn her..?? Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) kanskje du har fått trojan(virus som bruker linja din) som åpnes når du åpner msn... Nei jeg vet ikke hva som feiler linja din Endret 2. februar 2006 av zigg_ Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg tror Msn har trøblet for mange om dagen. Jeg må selv lukke det for å spille Bf2. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kan jo alltids prøve "Trillian" istedenfor MSN. Bare å google på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå