napalm Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Noen anbefalinger? Lurer også på hva en silentwin støtter, vil den støtte en amd xp 2000+? Dette er en hastesak siden cpu'en er kjøpt, men glemt vifte. (ikke le)... Takker for svar. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg vil tippe øverste setningen i signaturen min vil gi deg haugevis av informasjon om ditt spørsmål :smile: Lenke til kommentar
meastp Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg har en Silent Twin selv og den virker fint for meg på 2000+. 52C i windows da..... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hehe napalm. Den samme feilen gjorde jeg også da jeg kjøpte min PC. Fant ut ved sykt hell at jeg trengte det når jeg leste i bruksanvisningen at jeg måtte ha på "heatsink" og "thermal greese". Spurte på HW og en spurte om jeg ikke hadde vifte. Han sparte meg for 1800,- Her er tråden som sparte meg for 1800,-CPU Installasjon Må le litt når jeg leser den. Det var de tider (cyberklad bæsja litt på leggen da. Leker så søt....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå