KillYou Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Vil gjerne ha tilbake meldinger på mine 2 hjemme sider. OBS: må sees i IE, vet ikke hva som er i veien men noe er det funker ikke i FF og vet ikke hvordan det er i Opera The Island og KillYou-Prod. alt fra valg av skrift type til design til innhold, motaes med glede. selfølgelig er det ikke så hyggelig å høre "Siden din suger" men vist flere mener det må jo det være sant. Konstruktiv kritikk. vist du mener koden ser ut som et bombet terreng så si ifra. tar i mot alle forslag Endret 2. februar 2006 av KillYou Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Total-Lost: Du har glemt en D på linken til The Island. Ellers, greit nok Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Du må legge til DOCTYPE på toppen av sidene. Eller så ser sidene ok ut med det er dumt at de ikke vises i FF. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Total-Lost: Du har glemt en D på linken til The Island. Ellers, greit nok 5540088[/snapback] er du fra LN eller? og det med doctype har gått i glemme boken kordan finner eg ut ka som skal stå der ? er det det samme på alle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 og det med doctype har gått i glemme boken kordan finner eg ut ka som skal stå der ? er det det samme på alle? 5540941[/snapback] Slikt finner du på sidene til W3C Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 kall meg gjerne noob men jeg fant ikke mye ut av den siden. er det veldig viktig hva gjør det egentlig? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Det som slo meg med begge sidene var typografien. Ser lett litt rotete ut med så stor skriftstørrelse. Det andre er linkene, som går ned i størrelse på hover, det var grusomt, og ødelegger for teksten som kommer etterpå (som da hopper inn et hakk) og seg selv (hvis du treffer på kanten av linken hopper den ned i størrelse så du igjen har musen utafor linken, da hopper den opp i størrelse igjen osv så den står og blinker og hopper i et sett). Ellers ser det ganske oversiktlig og ryddig ut. Endret 3. februar 2006 av anners Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå