Gå til innhold

Overklokking.no og Hardware.no blir ett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror dette er en smart avgjørelse. Overklokking.no hadde for liten aktivitet alene. Det var også vanskelig å se grensen mellom disse to sidenes ansvarsområder til tider. (Overklokking i tester på HW og generelle data-tips hos OK). Det eneste jeg bekymrer meg for er at artiklene til OK drukner i den store artikkelmengden her på HW.

Til administratorer/forumstyret: Har dette noen konsekvenser for inndelingen av kateogoriene i forumet?

PS. Et innlegg med oppgulp fra en gammel krangel er fjernet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Helt naturlig sammenslåing...

.. da de fleste som frekventerer forumet er mer enn normalt opptatt av "tweaks" og "klokking"...ikke minst av skjermkort.

For håpe på fler artikler om overklokking/tester av hw hvor klokking vektlegges i testene... :)

Lenke til kommentar
Hva med alle guidene overklokking hadde? hvor blir det av de? Ville gjerne hatt overklokking.no tilbake :cry:  :cry:  :cry:

5540451[/snapback]

Artiklene som tidligere var å finne på Overklokking.no blir integrert i artikkelarkivet på Hardware.no. Under emnet kjøling er en rekke tidligere Overklokking.no-artikler naturlig blitt plassert.

Synes det er greit, aktiviteten på ok.no har vært synkende. Men synes fortsatt at det skal være en "Overklokkings" kategori på forumet. Kan for så vidt flytte noen underkategorier.

Dette kan bli en smart løsning.

Lenke til kommentar

Jeg syntes personlig at dette var veldig trist. Det trengs egne websider for de som har nitrogen i årene og tørris i magen...

Dere sier jo selv at de som skriver for overklokking.no føres over til Hardware staben, men vill det bli no mer overklokking en det var før? Jeg har på følelsen at det vill bli mindre pga fokuset er så brett her på Hardware.no

Deilig å gå rett inn på ok.no og slippe å bla seg gjennom hele Hardware nettverket, men det er kansje tanken bak sammeslåelsen?

Overklokking.no hadde en helt annen stemning en hardware.no har. Litt som en lokal sjappe isteden for et kjøpesenter...

R.I.P ~ overklokking.no ~ :cry:

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar
Hva med alle guidene overklokking hadde? hvor blir det av de? Ville gjerne hatt overklokking.no tilbake :cry:  :cry:  :cry:

5540451[/snapback]

Guidene fra Overklokking.no ligger nå under "Guider" på Hardware.no. Her kan man også søke videre på emne, f.eks. "kjøling".

Lenke til kommentar
Hardfredd: Skal du ha mye info burde du stikke innom overklokkings kategorien, der finner du mange nitrogen i årene og tørris i magen.

5540799[/snapback]

Jeg hadde fåretrukket et helt eget nettsted jeg og ikke bare en liten forumplass.

"Thats just the way it is, things will never be the same"

Lenke til kommentar
Hadde vært fint med en "vis bare ok.no-artikler"-knapp på hw.no nå. :)

5541100[/snapback]

Helt enig!

Men kommer også til å savne den "lokale" stemningen overklokking.no hadde.

Enig i at aktiviteten var faretruende lav der nå i det siste. BTW; Hadde likt å sett en "Vi lager blokker selv" artikkel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...