Howard Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Overklokking.no og Hardware.no slår seg sammen og danner én nettside som dekker de fleste områder innen maskinvare. Les mer Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) På tide... Blir bedre slik. -KJ Endret 2. februar 2006 av jevel Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 God idé! Lykke til Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tror jeg er smart. Lenge siden jeg var inne på overklokking.no faktisk. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 ja ja... tiden går... ting skjer... karnsje naturlig... har jo ikke vært så mye liv siden den siste tiden.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tror dette var ett fornuftig trekk av Hardware nettverket! Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 ja ja... tiden går... ting skjer... karnsje naturlig... har jo ikke vært så mye liv siden den siste tiden.. 5539649[/snapback] Håper blir mer overklokking nå. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kan ikke si at OK.no har vært den mest aktive siden i det siste nei, så dette er nok ett smart trekk. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Synes dette var en dårlig ide! synes at overklokkingsrelaterte-ting kunne være på en plass og de som liker alt om mp3-spillere og moblitelefoner kunne hold seg på en plass! Dårlig trekk av HW.no dere bruker jo allerede masse av det OK.no tester!! ! -Haakie Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tror dette var ett fornuftig trekk av Hardware nettverket! 5539672[/snapback] Personlig tror jeg også det er en god ide å slo de to sammen. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Synes dette er en veldig god ide. ok.no ble så utrolig lite oppdatert uansett. Kunne vært gjort utrolig mye mer med den siden der... Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Synes dette var en god ide. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Husker da de skilte den og jeg den gang syntes det var unødvendig. At de nå slår seg sammen er vel greit nok. Det kommer ikke så mange artikler per dag (for de av oss som besøker hw.no daglig / hver time) så blir det bare lettere å finne interessant lesestoff. Men det blir vel mindre intekter? Før måtte jeg besøke begge sidene (når jeg ikke bruker RSS), men nå trenger jeg bare å besøke en. Mindre annonseplass? mindre visninger osv... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) enig med de fleste andre om at sammenslåinga er lurt. alt for lenge mellom artiklene på oc.no til at det er er verdt å ha en egen side for det. Endret 2. februar 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Betyr dette at flere personer skal jobbe med temaer relatert til et som var innholdet på overklokking.no, eller er det bare for å slippe arbeidet med design av en egen side og like lite aktivitet som før? vel, får se om en klarer å finne artiklene som er overklokkingsrelatert i sammensuriet av de andre tinga. kanskje ocshoot fyrer opp igjen *venter å ser hva som skjer* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kan ikke si at OK.no har vært den mest aktive siden i det siste nei, så dette er nok ett smart trekk. 5539699[/snapback] Aktiviteten på OK.no har vel ikke noe med saken å gjøre. Har også merket meg at det kom lite der, så det var vel like greit. Men jeg trodde dere nylig hadde kommet med et nytt skin på siden, virker litt forgjeves nå. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Husker da de skilte den og jeg den gang syntes det var unødvendig. At de nå slår seg sammen er vel greit nok. Det kommer ikke så mange artikler per dag (for de av oss som besøker hw.no daglig / hver time) så blir det bare lettere å finne interessant lesestoff. Men det blir vel mindre intekter? Før måtte jeg besøke begge sidene (når jeg ikke bruker RSS), men nå trenger jeg bare å besøke en. Mindre annonseplass? mindre visninger osv... 5539856[/snapback] Støtter deg her. Vil jo si at "OC-retta" webshopper i mindre grad vil nå OC-folket i konsentrert form med sin markedsføring. Kommer nok til å bety bindre markedsføring av disse butikkene... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ikke så rart (igrunn) at overklokking blir spist av det store hw.no uhyret! (ironisk ment ) Om det var smart eller ei, vil tiden vise. Får håpe det drypper litt nedi innsamlingsbøssen til ok.no nå som 2 blir til 1. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det er mange grunner til at Overklokking.no går sammen med HW.no igjen. Men hovedsakelig dreier det seg om å samle kunnskap/tester osv på et sted, for å gjøre helheten bedre. Alle skribentene til Ok.no går selvsagt over til HW.no, og vil med deres kontakter i ryggen, få større muligheter til å bruke tiden på det som er mest interessant for oss. Nemlig kjøling og overklokking av heftig hardware. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Da får vi håpe det beste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå