Chief Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hei Har et MSI gForce 7800GT kort som skal vannkjøles. Dette kortet er utstyrt med en svær aluminiumsblokk med kjøleribber og vifte i. Vannkjølingsblokken dekker bare GPU og ikke RAM. Hva gjør jeg her? Regner med at det ikke er nok å bare kjøle GPU. Er det noe mulighet for enten å få tak i kjøleribber for bare minnet på dette kortet, eller en blokk som dekker hele greia? Vifta er noe støyende, så jeg kunne ønske å få vannkjølt kortet så jeg slipper å høre på den støyen. -Chief- Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvorfor ikke bare kjøpe en av disse blokkene: Alphacool NexXxoS NVXP-3, For 6800/7800 AC vannblokk, aquagraFX, 6800LE og 7800 GT Har selv bestilt to av Alphacool blokkene til mine 7800gt kort.. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Det var litt mye for en vannblokk igrunn.. Ulempen er at de passer til det skjermkortet idag, men om jeg bytter skjermkort er det jo ikke sikkert at det passer. Og da er det jo litt mye å bruke 700 kroner på den blokken. Finnes det noen minnekjølere som klarer jobben uten vifte?` -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå