Skribenten_ Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 har hørt mange historier om skuespillere som har omkommet underinspilling, enten av alderdom, ulykke... eller kanskje sykdom.. Når slikt skjer har jo de fleste filmer måtte forandre store deler av manuset, eller gjøre om filmen helt. selv har jeg ikke så mange eksempler, men kanskje den mest kjente er jo Bruce Lee's plutselige død. og da måtte gjøre om hele filmen. hva som var hans bortgang er det jo også mange spekulasjoner på. en annen eksempel er jo hun i Matrix.. eller tar jeg feil.. noen som har noe de vet noe om. post her da vell. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Brandon Lee (sønnen til Bruce Lee) døde jo av et skudd under innspillingen av The Crow. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Brandon Lee (sønnen til Bruce Lee) døde jo av et skudd under innspillingen av The Crow. 5539444[/snapback] shit, stemmer det.. det værste r at bruce lee hadde også en film der nettop den handlingen fant sted. at en ble skutt under en filminspilling.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kanskje den mest klassiske noensinne er han som er avbildet i avataren min, Bela Lugosi. Hans siste film ble den legendariske "Plan 9 from outer Space". Bela rakk bare å være med i 2 scener før han døde i en bilulykke. Kultregissøren Ed Wood nektet å ta opp scenene på nytt med en annen skuespiller. Løsningen? Resten av filmens spilles Bela Lugosi's rollefigur av kiropraktoren (med navnet Tom Mason) til kona til Ed Wood. Men, hvordan skulle de få han til å se ut som Bela Lugosi, de hadde jo trossalt ikke CGI på den tiden? Enkelt; få han til å gå med en kappe som dekket nesten hele ansiktet i resten av filmen. Bela Lugosi: Den "nye" Bela Lugosi: Genialt. RÌP Bela. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Oliver Reed døde jo under inspillingen av Galdiator Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) en annen eksempel er jo hun i Matrix.. eller tar jeg feil.. 5539427[/snapback] Du tenker vel ikke på Keanu Reeves kone da? Som døde i en bilulykke Endret 2. februar 2006 av co2 Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 en annen eksempel er jo hun i Matrix.. eller tar jeg feil.. 5539427[/snapback] Du tenker vel ikke på Keanu Reeves kone da? Som døde i en bilulykke 5539622[/snapback] neeeei.. jeg tenker på hun derre gamle dama.. hun... "old mother" som viste alt ... Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Kanskje den mest klassiske noensinne er han som er avbildet i avataren min, Bela Lugosi. Hans siste film ble den legendariske "Plan 9 from outer Space". Bela rakk bare å være med i 2 scener før han døde i en bilulykke. Kultregissøren Ed Wood nektet å ta opp scenene på nytt med en annen skuespiller. Løsningen? Resten av filmens spilles Bela Lugosi's rollefigur av kiropraktoren (med navnet Tom Mason) til kona til Ed Wood. Men, hvordan skulle de få han til å se ut som Bela Lugosi, de hadde jo trossalt ikke CGI på den tiden? Enkelt; få han til å gå med en kappe som dekket nesten hele ansiktet i resten av filmen. Bela Lugosi: Den "nye" Bela Lugosi: Genialt. RÌP Bela. 5539576[/snapback] HAHA.. genialt, men veldig tåplig Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Litt OT, men Marilyn Monroe døde to måneder etter at hun skulle ha spilt inn filmen "Something's Got to Give". Filmselskapet ville ikke risikere å ha ho med i filmen på grunn av narkoproblemene... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 en annen eksempel er jo hun i Matrix.. eller tar jeg feil.. 5539427[/snapback] Du tenker vel ikke på Keanu Reeves kone da? Som døde i en bilulykke 5539622[/snapback] neeeei.. jeg tenker på hun derre gamle dama.. hun... "old mother" som viste alt ... 5539659[/snapback] Gloria Foster - The Oracle i de to første Matrix-filmene Richard Harris - Albus Dumbledore i de første to HP-filmene. Wagons East - John Candys siste film (han døde under innspillingen) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 John Ritter døde jo under innspilling av 8 Simple Rules, og som man kan se på IMDb, er han med i noen filmer fra 2004 og 2005. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Døde ikke han som spillte dr.q i james bond da ? eller var det ETTER en film ? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Kommer ihvertfall på Brandon Lee i The Crow og Oliver Reed i Gladiator. I begge filmene måtte man jo ta i bruk dataeffekter for å få filmene ferdig. Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Døde ikke han som spillte dr.q i james bond da ? eller var det ETTER en film ? 5545283[/snapback] det var før die another day, men john cleese gjorde ein strålande jobb der, filmen vart allikevel ikkje heilt den samen uten originalen Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Kommer ihvertfall på Brandon Lee i The Crow og Oliver Reed i Gladiator. I begge filmene måtte man jo ta i bruk dataeffekter for å få filmene ferdig. 5545656[/snapback] Oliver Reed har eg ikkje høyrd om kven er det...er jammen ikkje god på namn... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Oliver Reed har eg ikkje høyrd om kven er det...er jammen ikkje god på namn... Oliver Reed , det var han som eide gladiatorene. Endret 3. februar 2006 av JacEr Lenke til kommentar
underground Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 John Ritter døde jo under innspilling av 8 Simple Rules, og som man kan se på IMDb, er han med i noen filmer fra 2004 og 2005. 5542176[/snapback] Ja det er jo meget godt gjort må jeg si. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Døde ikke han som spillte dr.q i james bond da ? eller var det ETTER en film ? 5545283[/snapback] det var før die another day, men john cleese gjorde ein strålande jobb der, filmen vart allikevel ikkje heilt den samen uten originalen 5547256[/snapback] ok, daså! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 John Ritter døde jo under innspilling av 8 Simple Rules, og som man kan se på IMDb, er han med i noen filmer fra 2004 og 2005. 5542176[/snapback] Ja det er jo meget godt gjort må jeg si. 5547334[/snapback] Han var også faren til karakteren "JD" i Scrubs, der ble det også skrevet inn i serien. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Brandon Lee (sønnen til Bruce Lee) døde jo av et skudd under innspillingen av The Crow. 5539444[/snapback] Og det på Bruce Lee's bursdag også! Mener å huske at Aaliyah skulle ha en rolle i oppfølgerene til Matrix som ble spilt inn etter hverandre, men hun ble vist bare fjernet? Endret 7. februar 2006 av dub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå