tukols Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ja, så har den det ikke godt den disken. Hvis du går i diskhåndtering, hva sier den om disken der? Højreklikke på min computer-utforsk og så disk..........hva det nå heter på norsk. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Her kan du også lave en sjekk av disken. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Er det en SATA disk du har? Når jeg ser på linket ditt, ser jeg det er avmerket til SATA disk Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 diskhåndtering? finner ikke dette under utforsk -> disk Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 SATA hmm. det står Series ATA Harddriwe på den inni maskina. men om den S'en i Series står for S'en i SATA har jeg ikke peiling på Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jo, det høres riktig ut. Mye tynnere kabel til den i forhold til CD eller DVD drev? Hilsen tukols Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Det er to kabler som går inn i harddisken. En som er en samling av flere svarte, gule og røde ledninger og en som er en liten rød ledning. ja den er fra langt nær like bred som den til DVDen Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 "disk......." Ser sånn ut på min. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jo, så er det det riktige programmet du downloadet. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 slik ser den ut til meg. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hvis du nå højreklikker der hvor det står "disk0" og velger egenskaper. Så står det noe om status for disken. Er den OK eller hvad? Du kan også kjøre en feilfinning på den. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 står at den fungerer helt fint =/ kan det være noe iveien med driveren tror du? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har du kjørt et feilsøk på den? Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 ja. men siden jeg egentli ikke vet hva som er feil så er det litt vrient å feilsøke =/ Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Du skal trykke på knappen feilsøk når du er ute i egenskaper for disken. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 ja jeg vet det men da kommer det bare opp en feilsøkingsveiviser som spør meg om diverse ting og jeg vet liksom ikke svara på spørsmålene. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 OK. Jeg ser på den og kjører en selv. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 ok takktakk =) Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei. Bare en kort tilbakemelling. Jeg blev opptatt til annen side her nå i kveld, og får ikke sett på på før i morgen ettermiddag/tidlig kveld. Hilsen tukols Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 den er grei ikke noe problem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå