Gå til innhold

Outlook: bruk av ressurser


Anbefalte innlegg

Hei!

 

vi har et møterom. og et kursrom her på jobben..

 

 

er det noen måte å få disse inn i outlook på? slik at forskjellige ansatte som "booker" dissa romma vil få romma tildelt seg på kalenderen? samt at hvis det er booka. så får ikke andre booka rommet i det tidsrommet det er i "bruk" ?

 

 

 

har vært borti dette for lenge lenge siden, men husker så lite av det :hmm:

 

 

 

Takker for all hjelp med problemet!

 

 

mvh

 

Dan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Da må du ha Exchange Server eller tilsvarende serverprogramvare.

Leter etter det samme selv.

Vi har Exchange 2003 server og kunne tenkt meg å opprettet møterom på den måten som står beskrevet over.

 

Vi har kun 2 møterom og disse blir mye brukt. Og stadig er det flere som skulle hatt det samtidig.

Om noen kan hjelpe til med å beskrive hvordan jeg kan opprette dette i AD etc så takker og bukker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...