WhiteFire Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Mekket meg nettopp et vellykket software raid i Windows XP. For de som har lyst å prøve finnes oppskriften her. Det lønner seg forresten å holde seg unna system-partisjonen Endret 2. februar 2006 av festhk Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Mekket meg nettopp et vellykket software raid i Windows XP.For de som har lyst å prøve finnes oppskriften her. Det lønner seg forresten å holde seg unna system-partisjonen 5539110[/snapback] hvordan er ytelsen? og hvordan hardware bruker du? Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Kommer tilbake med en ytelsetest om litt. Se profilen min for hardware specs. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 AsRock 939Dual-SATA2 AMD X2 3800+ 1024 MB DDR400 Geforce 6600 GT 200 gb wd, 200 gb samsung msi 4x dvd brenner. Audigy 2 ZS platinum Pro Hvilke disker brukte du? og hva skjer hvis du vil reinstallere windows? Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Brukte Samsung og Western Digital diskene. Har ikke hatt hell med å nyinstallere Windows XP på en dynamisk disk, men det går fint å gjøre reparasjonsinstallasjon. Fikk ikke bootet etter å ha speilet systempartisjonen. Jeg nyinstallerte Windows på en annen vanlig partisjon og fjernet speiingen. Da virket alt som før. Edit: Har bare funnet en måte å konvertere en disk tilbake til basic. Man må slette alle partisjoner og formatere på ny. Endret 2. februar 2006 av festhk Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Bah! Driver å monger seg her nå. Hver gang jeg starter på ny blir volumet merket som "ikke godkjent" og må kontrollere de speilede dataene. Dette tar ganske så lang tid. Noen som har forslag til hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå