KBF Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg er ute etter en bærbar til rundt 6000kr. Den trenger ikke ha noe spesiel spill ytelse. De krava jeg stiller er: -60gb hdd -512mb RAM -DVD/RW -Kunne se film uten problem -Wlan Skal kjøre Linux på den, så jeg trenger ikke XP lisens. Maskina blir nok brukt til å lager bilder på, MSN, musikk, film og ikke minst surfing. Tenkte på Whitebox sin 3000 serie,men den er borte fra websiden i skrivende stund. Hvilken bærbar passer da for meg? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Sjekk abook.no hvis du vil ha whitebox 3000. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 abook.no virker useriøst, sjekke denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=434682 (topic stemmer ikke med inneholdet..) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Whitebox kommer ifølge dem selv med februar tilbud på den maskinen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 De har akkurat hatt det også ;P Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det var vel en annen pc? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) tatt fra www.whitebox.no Endret 2. februar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Den la jeg faktisk ikke merke til. De kommer vel med noe lignende snart. Og der var Otto Fantastico tilbake, bare at den er dyrere enn forrige tilbud. Endret 2. februar 2006 av Eulogy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå