bebbetufs Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hei. Er det noen som vet hvor mye av minne XP bruker som default? Jeg har 512 på min PC mens damen har 128 på en bærbar. På begge maskinene ser det ut til at 50% av minnet alltid er opptatt. Er jo litt rart at når jeg kjører de samme progsene så er det 64 Mb som blir brukt på hennes, men 256 hos meg. Noen tips? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 når jeg har fullt med prog, ligger jeg på 70mb av rammen. Tror det er noe gale der ja. Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Det høres sånn ut ja. Er det ikke noen som har noe forslag? Desverre så vil jeg heller gi pengene mine til noen som ikke har råd til PC :smile: ,men lykke til!!! Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Har XP og midlertidig 128 ram. XP bruker da ca 80 mb av rammen Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: bebbetufs skrev (2002-09-15 18:38):Hei. Er det noen som vet hvor mye av minne XP bruker som default? Jeg har 512 på min PC mens damen har 128 på en bærbar. På begge maskinene ser det ut til at 50% av minnet alltid er opptatt. Er jo litt rart at når jeg kjører de samme progsene så er det 64 Mb som blir brukt på hennes, men 256 hos meg. Noen tips? Har winxp og 512mb ram. Pc'en min bruker som regel 190mb. Hun har jo bare 128mb du har 512. Du har mye mere å ta av enn det hun har. Har du prøvd dette programmet Memory Zipper Plus, Det er et minne opptimaliserigs program http://www.systweak.com/ Lenke til kommentar
cyberklad Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 hva har det og si ? slike ting som oser tar somregel det de kan eventuelt det de behøver. Men windows bruker jo som regel og bakke ful rammen saa resten av disken så begynner den og vurdere og slette noe av det som ikke brukes, men disken lar den bare bli stappe full Den forbanna win XP drikker jo disk plass og lekker fult det den ikke drikker med dritt som en ikke får bort før en sletter alt paa disken. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: cyberklad skrev (2002-09-16 03:59):hva har det og si ? slike ting som oser tar somregel det de kan eventuelt det de behøver. Men windows bruker jo som regel og bakke ful rammen saa resten av disken så begynner den og vurdere og slette noe av det som ikke brukes, men disken lar den bare bli stappe fullDen forbanna win XP drikker jo disk plass og lekker fult det den ikke drikker med dritt som en ikke får bort før en sletter alt paa disken. Hva er det du prøver å fortelle oss, Hva mener du med "drikker" Fårstår ikke hva du prøver å fortelle oss. Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 sjekk på tweaktown.com . de har guider som viser deg hvordan du skal få xp i skikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå