Joachim_F Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Bungie har nå utlyst flere stillinger som ser ut til å være fokusert på utvikling av PC-spill, og annonsene deres har fått mange til å tro det er snakk om Halo 2. Les mer Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hmm, dersom det er snakk om Halo2 håper jeg de legger til endel nye elementer og fornyelser slik at det ikke bare ender opp som et middels FPS spill slik som Halo1 ble på PC (pga. større konkurranse). Endret 2. februar 2006 av Vice Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 ahh, da er det bare å sende inn søknad da Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hmm, dersom det er snakk om Halo2 håper jeg de legger til endel nye elementer og fornyelser slik at det ikke bare ender opp som et middels FPS spill slik som Halo1 ble på PC (pga. større konkurranse). 5538856[/snapback] Ja, Halo1 var en av de dårligere pc-portene jeg har testet. Ingen co-op, og elendig ytelse på min (da) svært kraftige maskin. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Eg håper på en ny franchise Halo spillene er liksom Xbox ftw. H1 porten var jo skikkelig nissete i tillegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg