CaSh Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Jeg har lenge tenkt å kjøpe et nytt hovedkort og prossesor mm, men jeg har lyst til å vente til Seriell ATA kommer ut, slik at jeg slipper jumper pisset. Har hatt SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mange problemer med jumpere at det ikke er mulig. Noen som vet når Seriell ATA kommer ut? Jeg har hørt snakk om at det skulle vært rett rundt hjørnet, men jeg føler at jeg har venta i all evighet. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Hvorfor ikke vente på Hammer serien fra AMD også? Intel skal vel også ha noen 25GHz CPUer klare snart. Snart er et relativt begrep :wink: Ville ikke venta på seriell-ATA nei. Det kommer AFAIK neste år(mai/juni?), men når den tida kommer så er diskene dyre(tipper jeg) samt at du trenger kun skifte HD og muligens også HK for å gå over til seriell-ATA. Det er også stor usikkerhet rundt lanseringer, problemer kan oppstå og det er ikke sjeldent at ting blir forsinka. Microplex selger btw noen runde ide kabler(og mange andre webshops også). Kanskje noe for deg? Eller du kan bruke billig metoden og splitte IDE kabelen med en tapetkniv. _________________ Datasupport (9MB *.mov) - ROFLMAO [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2001-12-04 17:19 ] Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Serial ATA er ikke "at a dealer near you" på leeeenge. Ikke vent. Lenke til kommentar
DCP Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 http://www.tomshardware.com/mainboard/02q3.../sis648-04.html Serial ATA ser nam ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå