bjarne88 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Noen som vet hvorfor ikke filmplaneten er å finne på nrks nett tv? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Dette har jeg også lurt på og ergret meg over. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tror det er fordi de fleste dokumentarene i Filmplaneten ikke er NRKs egne produksjoner, og det er kun egenproduserte programmer NRK sender på nett. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 De sender da Berserk, gjør de ikke? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 De sender da Berserk, gjør de ikke? Berserk er vel en NRK-produksjon? Finansiert av statskanalen... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jasså? Tror egentlig ikke det, altså. Det første Berserk var nå definitivt ikke finansiert av NRK. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) [iC,02/02-2006 : 21:56]Jasså? Tror egentlig ikke det, altså.Det første Berserk var nå definitivt ikke finansiert av NRK. Om Berserk ikke er produsert av og for NRK, så hadde de definitivt ikke lagt det ut for visning på nettsidene sine. Du får se på slutten av rulleteksten, da pleier det å stå om det er en NRK-produksjon eller ikke. Men det tviler ihvertfall ikke jeg på. Edit: I omtalene for programmet står det at det er en samproduksjon mellom wildvikings.com og NRK. Endret 2. februar 2006 av _crs_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå