Obi-Wan Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Har lenge gått å tenkt på å lage meg et kabinett i tre, men det er jo et par ting jeg trenger da, og lurte å om noen her mulig vet hvor jeg kan få tak i noe slikt... -Penger (stipend er gode greier, men låne kassen bruker lang tid :razz:) -Noe å feste HK i. altså, skulle gjerne hatt et utakbart HK brett men er det noen som selger det sepparat? -Noe å feste HD og CD/DVD-rom i. Mangler sikkert noe, kom gjerne med tips om hva som trengs. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Send en mail til microplex angående HK brett. Dem skaffer :smile: CD, HDer osv kan du kanskje feste slik @golfern gjorde det? Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Skjønte ikke helt hva han hadde gjort der..? Finnes det ikke noen som slger noe rammer eller.no til slikt? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Eller du kan gjøre slik jeg og Fjøslukt har gjort (ok, da, vi er ikke helt ferdige enda...) Se her: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=53322&forum=15 Mvh. Dings Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 selge ikkje microplex sånne festedingsa for cdrom/brennar og hdd då??? Har tenkt å lage kabinettt av tre sjøl.. dobbelt faktisk, skap på eine sida der eg har cola på lan Lenke til kommentar
Chief Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Ingen problem å lage både plate for å feste HK og fester til å feste Harddiskene og CD-rom, DVD, Brenner o.l. Kjøp sponplater, disse kan man lett lage mye gøy av. Lenke til kommentar
ostmann_pat Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Patentbånd! Det er tingen! Skal lage trekabbis selv, er det noen som har tips? Lenke til kommentar
@golfern Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Ta en titt på min. Har gjort noen endringer som jeg ikke har fått lagt ut enda, men det kommer. http://www.hhpc.no/case/case.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå