CrazyD Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Som om ikke ustabilt nett og problemer med utenlandske nettsider/servere har vært synonymt med Telenor i det siste har de f*en meg klart å drite seg ut igjen... Jeg har Telenor adsl og nå blir det kanskje fokus på alle problemene (som mange har etterlyst oppslag om i VG) ... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=179100 "En feilkonfigurasjon hos Telenor gjør at en mengde lesere av VG Nett nektes tilgang til nettstedet. Isteden havner Telenor-kundene på en side hos Telenor Bedriftskommunikasjon. Det er ikke kjent hvor mange av VG Netts lesere som opplever disse problemene, men det har rammet bedrifter som har internettilgang fra Telenor. Blant annet var flere tusen ansatte i NRK uten mulighet til å lese nettsidene til VG etter lunsjtider onsdag. . . . VG Multimedia har kontaktet Telenor for å få en forklaring på hvordan dette kunne skje. Onsdag kveld hadde informasjonsavdelingen i Telenor ingen svar på spørsmålet. PS: ikke sikkert Telenor abbonenter klarer å følge linken.. Hva kan man si .... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Jeg hadde selv de problemene. Men de ble fiksa et par timer etter. Jeg mener at hvis folk klikker så totalt på Telenor bare fordi det skjer ett eller annet (Noe som ikke skjer ofte akkuratt hos meg) som gjør at dem ikke kommer på nett, så er det på tide å finne seg noe annet å gjøre på fritiden. Da har det gått for langt om de ikke klarer seg noen timer uten internett. Selvsagt er det plagsomt når du holder på med noe viktig. Men uansett, man trenger ikke henge ut Telenor som alt mulig slags dritt. Endret 2. februar 2006 av Nicklas Lenke til kommentar
melsom Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Pft, bare å bruke andre dnsservere det.. Slutt på klag. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Vel har selv hatt kun gode erfaringer med telenor helt fram til november i fjor, det var da jeg også oppdaget hvor dårlig telenor egentlig er når det gjelder både service og opprettholdelese av linjene sine. Når et så stort selskap får problemer så bør de prøve å fikse problemet iallefall ikke prøve å skjule at de har et problem. Da hadde de sluppet mye dritt kasting slik som på diverse forum på nettet. Har så mye å fortelle om telenor, ja jeg er avhengig av telenor og jeg betaler over 6000 i året for linjen min så forventer jeg meg at telenor faktsik sliter ræva av for meg når jeg får problemer.. Har flere eksempel på at telenor har totalt tapt seg.. I fjor forsvant plutselig linja mi og etter at jeg hadde tatt litt feilsøking hjemme fant jeg ut at det var linja til telenor som ikke funket. Tok kontakt med telenor som igjen sendte meg feilrettings garanti på mobilen min at problemet skal bli løst innen et døg. For min del så var jo det positivt. Ja en dag gikk og ikke noe skjedde men melding om feilen var rettet fikk jeg selvsagt etter at kundeservice var stengt. Ingen linje oppe med meg. Dagen etter ventet jeg i litt over 50 min på å komme igjenom til telenor, fikk da til svar at de jobbet med utbedring. Ventet forjeves også denne dagen. Dagen etter hæv jeg meg på telefonen igjen og da måtte jeg vente i over en time (er faktisk ganske tålmodig) og fikk til svar at de skulle sende en montør ut hvis de ikke fant feil i systemet. En i huset her skulle ha en eksamen dagen etter via internett så jeg påpekte høfelig at da måtte linjen være i orden.. Og kuundeservice sa da studenter be priotert først i køen og feilen skulle være rettet i løpet av kvelden. Fredag startet uten linje og jeg ringte igjen til telenor, men kom aldri igjennom. Så da prøvde jeg meg hos deres montør stab i kristiansund, der sa de at telenor ikke hadde sendt ut rekvisjon på montør og derfor ble det tidligst på mandag fikset linjen min. Jippi en helg uten internett. Men det er vel greit nok hadde bare telenor giddet og informert meg. men ingen info fra telenor i det hele tatt. Mandagen kom og rekvisjon hadde kommet inn. Først sent tirsdag ble linjen fikset da det viste seg at det var brudd på linjen. Tok en sjekk på min internett mobil oversikt over samtaler og der viste det seg at jeg hadde brukt over 200 i telefon regning kun til telenors kundeservice.. Sendte da klage/reklamasjon til telenor med krav om 2 mnd gratis internett, noe som jeg selvsagt fikk da de ikke leverte produktet sitt. Så for min sin del endte dette greit. Men etter dette så har også hos meg og litt over halve befolkningen i norge hatt problemer med telenor. Helt greit at et selskap har problemer med tilkoblling med mer, men da må de informere om dette på deres egne feilmeldinger og ikke skulle dette. Alle problemene i det siste har gjort at jeg nå installerer 22 mbit linje fra en annen aktør på markedet, siden telenor ikke har et stabilt produkt. Synd for telenor som iallefall til meg har levert et stabilt produkt de siste årene untatt de siste 3 mnd. Hadde de prøvd å informert og beklaget feilene, ja da hadde de iallefall blitt sett på som litt mer kundevennlig.. Vet om mange her omkring som skifter til nye aktører . RScue Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 De fleste som leser her på forumet vet nok det at telenor til stadighet driter på leggen da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå