Norsk_Julebrus Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) hei. har hatt vannkjøling en stund nå, men nå i det siste har noe begynt og skje. før lå jeg på 20 grader idle, og ca 30 når jeg spillte krevendes spill. nå lurer jeg fælt på hva som har skjedd, for nå ligger jeg på 40 grader idle?! skjedde helt plutselig, pcen hadde stått på over natten og når jeg våkna sjekka jeg temp som vanlig og fikk nesten sjokk. har testa alt mulig, cpu load er ganske lav, er normal flow i slanger etc. kan også legge til at jeg har en svimlendes temperatur på minne, denne lå på ca 25 før(ikke vannkjølt), men har nå følgt på til over 40 grader. har sjekka i bios og for og være sikker på at det ikke er Asus Probe som har klikka :S Raske svar hadde vært fint da jeg helst ikke fyrer opp maskinen med så høy temp. Mvh Øystein edit: kan også legge til at det er en helt stock Amd athlon 64 3500+ Venice. gjentar meg selv, _IKKE_ klokka. Endret 2. februar 2006 av Norsk_Julebrus Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Høge temp!!? Du tenger ikkje bekymre deg visst dei temperaturene er rette. For 40grader er ikkje mykje. Trur heller du burde ta dei tidligere temperaturene med en klype salt (visst ikkje du har det veldig kaldt på rommet, eller radiator utendørs) Endret 2. februar 2006 av ahoo Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Installer oppdatert pc-probe, har opplevd ganske rare tall i det med uoppdatert tidligere.. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 For det første : De tallene du hadde før var MEGET lave For det andre : Det er muligheter for at det er utendørstemperaturen som lager innvirkning på tallene dine, som kjent er det veldig mild ute for dagen. Lenke til kommentar
Norsk_Julebrus Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Lave? jeg syntes det var ekstremt merkelig at temperaturen fordobla seg så fort. radiatorene er montert på utsiden av kabinettet btw. utendørs temp? dont know, men nå er det bedre igjen men syntes fremdeles temperaturen på minnet er usmakelig høy xS Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ser ikke noe galt her. Fine temps, men kanksje sjekke load tempen? btw. sjekk om blokkene sitter skikkelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå