Gå til innhold

Hjelp! Jeg krympet iPoden!

Anbefalte innlegg

Håper noen kan hjelpe meg med dette: Min iPod Photo 60GB ble plutselig syk for meg for tre dager siden.

Musikken bare forsvant plutselig. I lommen på vei fra bilen til gangen hjemme. (Hadde en iTrip på den...)

Er en fornuftig fyr, (klok av skade) så jeg hadde tatt backup av musikken.

Dro hjem og fyrte opp iPod-formateringsprogrammet. Alt fungerte som det skulle, og iPoden så ut til å være frisk igjen.

Men når jeg skulle kopiere musikken tilbake oppdaget jeg at iPoden hadde krympet. I stedet for 60 GB var den nå på 16GB. Jeg har prøvd å formattere på mange forskjellige måter. Jeg har prøvd partisjonsprogrammer... Men den er fremdeles 16GB.

Har kjørt iPoden i diagnosemodus, og får ingen feilmeldinger på harddisken. Alt ser ut til å være greit... Bortsett fra størrelsen.

Hva skal jeg gjøre for å løse problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, du formaterte ikke i datamaskinbehandling og sånt gjorde du?

Vel, det er jo bare å gå til nærmeste Apple forhandler, slenge forbrukerkjøpsloven sammen med iPoden på bordet og forlange ny.

Funker hver gang, du skal heller ikke betale for en reparasjon hvis du ikke har gjort noe galt selv.

Lenke til kommentar
Vel, det er jo bare å gå til nærmeste Apple forhandler, slenge forbrukerkjøpsloven sammen med iPoden på bordet og forlange ny.

5539950[/snapback]

De (butikken) har to forsøk på å reparere den.... Dersom den ikke virker etter det, har kunden krav på en ny en...

Alt selvfølgelig uten kostnad for kunden ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Det er jo ikke galt med 16GB. Det er jo en del plass det...

5568892[/snapback]

ikke i forhold til 60 gb :roll: og man skal ikke godta det bare fordi 16 gb er en del det også...

5570382[/snapback]

Nei, man skal jo ikke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...