Lacesso Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Ei som stod meg nær tok livet sitt idag, hoppet forran toget... Jeg ber ikke om trøst, jeg ber ikke om støtte Men det er en ting jeg lurer på... Jeg knakk sammen forran dataen tidligere idag, og sletta alle karrakterene mine på wow. Og jeg har fått hørt at det er kommet en ny regel om at du bare kan få tilbake karrakteren din en gang. Gjelder dette hvis jeg slettet karrakteren min før denne regelen kom.. ? Har sendt ticket til GM og forklart situasjonen, men har ikke fått svar enda. Har gått en del timer nå... Thnx.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 10/10 Du får garantert minst en av karakteren tilbake tilbake. Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Får bare vente på svar da. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Burde gå greit å få tilbake ihvertfall en av char'ene dine. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 det skal funke det, kameraten min slettet sin her om dagen å fikk den igjen... dum som han er så skal han slette den igjen =P Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Hvorfor driver folk å sletter chars hvis de ikke vil slette dem egentlig? Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Gjelder dette hvis jeg slettet karrakteren min før denne regelen kom.. ? 5537994[/snapback] Så du har altså sletta en gang før, eller misforstår jeg? Kondolerer med veninna di, trist Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Hvorfor driver folk å sletter chars hvis de ikke vil slette dem egentlig? 5538902[/snapback] Mennesker gjør de rareste ting i ren frustrasjon Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Fordi de er triste/lei av å være så forbannet avhengig av et spill, og sletter dem gjerne i fylla, eller i sorg (tydeligvis). Men så vil man tilbake, man vil alltid tilbake =/ Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Hvorfor driver folk å sletter chars hvis de ikke vil slette dem egentlig? 5538902[/snapback] Mennesker gjør de rareste ting i ren frustrasjon 5538924[/snapback] Ja, men asså, slå på maskinen, starte wow, logge inn, delete char... Det tar såpass lang tid at du bør klare å tenke litt liksom. Kast en mobil eller noe i veggen isteden, spark i ei dør... Skyt noen hull i en vegg. Gi lillebroren din litt juling, whatever... Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Hvorfor driver folk å sletter chars hvis de ikke vil slette dem egentlig? 5538902[/snapback] Mennesker gjør de rareste ting i ren frustrasjon 5538924[/snapback] Ja, men asså, slå på maskinen, starte wow, logge inn, delete char... Det tar såpass lang tid at du bør klare å tenke litt liksom. Kast en mobil eller noe i veggen isteden, spark i ei dør... Skyt noen hull i en vegg. Gi lillebroren din litt juling, whatever... 5538994[/snapback] Eller at du sitter og spiller og det er det nærmeste du tenker på.. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Kondolerer Burde gå greit å få igjen minst en char, som sagt ovenfor. Håper det fikser seg Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Du får tilbake characterne dine, gjorde ihvertfall jeg. Fikk alt gear og penger etc også. Etter du har sendt ticketen din kan du også logge av, og når du logger på igjen neste gang har du sikkert fått dem tilbake Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Hvorfor driver folk å sletter chars hvis de ikke vil slette dem egentlig? 5538902[/snapback] Mennesker gjør de rareste ting i ren frustrasjon 5538924[/snapback] Ja, men asså, slå på maskinen, starte wow, logge inn, delete char... Det tar såpass lang tid at du bør klare å tenke litt liksom. Kast en mobil eller noe i veggen isteden, spark i ei dør... Skyt noen hull i en vegg. Gi lillebroren din litt juling, whatever... 5538994[/snapback] Du er seriøst skikkelig dum du. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Hvorfor driver folk å sletter chars hvis de ikke vil slette dem egentlig? 5538902[/snapback] Mennesker gjør de rareste ting i ren frustrasjon 5538924[/snapback] Ja, men asså, slå på maskinen, starte wow, logge inn, delete char... Det tar såpass lang tid at du bør klare å tenke litt liksom. Kast en mobil eller noe i veggen isteden, spark i ei dør... Skyt noen hull i en vegg. Gi lillebroren din litt juling, whatever... 5538994[/snapback] Du er seriøst skikkelig dum du. 5543610[/snapback] Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå