A_N_K Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Men det alltids greit å gi begrunnelse for det man mener 5591572[/snapback] Selvfølgelig, men det var ikke intensjonen å lage noen diskusjon ut av det. Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 har ikke sett denn ennå. ser ikke spessielt bra ut på trailern så jeg tror nokk jeg dropper å se den. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Selv om de fleste i denne tråden anbefaler den? Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 jepp. mamma er ute på nordsjøen så jeg får ikke noe penger på to uker. må bruke pengene jeg har på snus men jeg får se. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Utrolig bra film. Må kjøpes når den kommer på dvd! Fikk en grov klump i halsen på slutten når terroristene skyter gislene 5591530[/snapback] Takk for den spoileren da! Nå gleder jeg meg skikkelig til å se filmen... 5591550[/snapback] Søtt. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Fikk endelig sett den selv. En helt grei film, dog ikke i nærheten av å være i samme liga som Schindlers liste. For meg funker ikke kryssklipping av munchen-gisselaksjonen. Spredd utover hele filmen blir resultatet rotete, og hjelper ikke noe særlig mht et allerede diffus og monoton story. Var uansett artig å se Ciarán Hinds igjen. Han får meg virkelig til å tro på rollene han spiller, enten det er Cæsar eller jødisk leiemorder ^^ Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 så den i februar eller mars... Den var ganske spennende til tider, men og litt kjedelig... Det er ikke Spielberg-Jurassic Park stil... Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Eg syns filmen var veldig bra. Men som tidligere nevnt syns eg den av og til var litt kjedelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå