Eirzik Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Heisann.. hva syns dere om den nye fronten? angel eyes og "predator" fanger... slenger ved noen bilder her: mer info ligger allerede ute om noen skal være intr.. Syns det ble kult:p Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Dårlig kvalitet på bildene, som sikkert kommer av at de er megastore.. Kan du få krympa de litt, så skal jeg med glede gi deg litt feedback Så bra ut, men ser ikke detaljer.. Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Hmmm Skal få tatt noen bedre bilder... men her er ett da Bilde Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kjøpt deg ny? Så bra ut det Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 er ikke ny nei... men jeg kræsja bilen før jul.. og dermed måtte bilen fikses opp igjen (kasko) resultatet ser du vel selv.. er ganske fornøyd.. er mye finere nå enn før iallefall=) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Pen bil det der. Kunne fint hatt en corsa jeg en gang. Gamp er det i børsa da? Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Den går som en rakett... jeg har blitt kjørt fra èn gang.. og det var mot en bmw 328 hehe... det står orginalt 109 hester i den, men jeg har effektanlegg og knfilter så det går vel litt kjappere da=) Raskeste 0-100 målingen jeg har hatt er vel ca 7.8 sek eller noe.. det er ganske fet lyd av den også=) Utrolig hvor god den GSI motoren til opel er på denne type biler... (1.6 16v) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Leveres ikke corsa med turbo òg? Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Har fortsatt til gode å se en Corsa med fabrikkturbo... de ble kun levert fra 1.0 til 1.6 16v her i norge (og noen dieselutgaver).. i sinnsykt mange forskjellige utgaver.. men det ruller ganske mange corsaer med 2.0 calibra turbo motor i england, og resten av europa... men ikke vet bare om et par her til lands Uansett Corsa World Cup må oppleves... det er natt å dag i forhold til en 1.0/1.2.. de er bare å kaste=) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ah.. Jaja, de små lette bilene der trenger ikke store motoren Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 ligna litt på en hyundai front.... Lenke til kommentar
JAG86 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei.. Jeg er eier av en Corsa World Cup jeg og.. menneh den er gjort litt mere med motor enn utseende, så jeg har ca 150hk i min motor.. kan sikkert legge ut bilder av den og litt info om noen er intrisert? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Trådstarter må nok sikkert svare på det, men det er ingen ting imot at du kan legge inn bilder i en evt. egen showcase for bilen din ;p Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei.. Jeg er eier av en Corsa World Cup jeg og.. menneh den er gjort litt mere med motor enn utseende, så jeg har ca 150hk i min motor.. kan sikkert legge ut bilder av den og litt info om noen er intrisert? 6377077[/snapback] Joda, få ut bilder i en egen tråd Ingenting er som å se hva folket bruker mye tid i og på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå