Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Corsa 1.6 16v - feedback please:)

Eirzik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den går som en rakett... jeg har blitt kjørt fra èn gang.. og det var mot en bmw 328 :tease: hehe... det står orginalt 109 hester i den, men jeg har effektanlegg og knfilter så det går vel litt kjappere da=)

Raskeste 0-100 målingen jeg har hatt er vel ca 7.8 sek eller noe.. det er ganske fet lyd av den også=) Utrolig hvor god den GSI motoren til opel er på denne type biler... (1.6 16v)

Lenke til kommentar

Har fortsatt til gode å se en Corsa med fabrikkturbo... de ble kun levert fra 1.0 til 1.6 16v her i norge (og noen dieselutgaver).. i sinnsykt mange forskjellige utgaver.. men det ruller ganske mange corsaer med 2.0 calibra turbo motor i england, og resten av europa... men ikke vet bare om et par her til lands

Uansett Corsa World Cup må oppleves...:)

det er natt å dag i forhold til en 1.0/1.2.. de er bare å kaste=)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Hei.. Jeg er eier av en Corsa World Cup jeg og.. menneh den er gjort litt mere med motor enn utseende, så jeg har ca 150hk i min motor.. kan sikkert legge ut bilder av den og litt info om noen er intrisert? :p

Lenke til kommentar
Hei.. Jeg er eier av en Corsa World Cup jeg og.. menneh den er gjort litt mere med motor enn utseende, så jeg har ca 150hk i min motor.. kan sikkert legge ut bilder av den og litt info om noen er intrisert? :p

6377077[/snapback]

Joda, få ut bilder i en egen tråd :cool:

Ingenting er som å se hva folket bruker mye tid i og på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...