quack Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg skal legge opp litt nettverk rundt omkring i huset mitt og lurer på om det går bra å ha to TPer i samme 16mm rør? Blir de forstyrra av hverandre? Det er helt vanlige TPer, en grå slange rundt 8 små ledninger. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Det skal gå helt greit bare man ikke legger en strømfrøende ledning sammen med kablene. For det kan lage crosstalk, men to UTP kabler går greit :smile: Lenke til kommentar
Voffsen Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Joda det går bra så lenge det ikke er dobble kabler. Er selv elektriker så jeg vet det fungerer. Men, ikke slit hard i kablene. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Et lite tips på tampen ... bruk gardinwire å trekke med ... Lenke til kommentar
quack Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Takk folkens :smile: Nå er kabelen dratt og jeg mangler bare å koble opp kontaktene. Brukte en vaierdrager, armeringsteip og Zalo, da glei de to TPene gjennom røret som om de ikke visste bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå