bandreas Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 noen som vet hva den addonen som viser helsa TIL FIENDEN heter? og hvor man får tak i den? en kamerat har den, men husker ikke og vet ikke hva den heter/finner den igjen andre fine info ting er også varmt velkommne =) Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Eksakt helse eller %-vis? MobHealth tror eg det er en som heter, eller MobInfo. En av disse skal vise health i nummer, men det krever noen kills for å få det korrekt. Er en hærskare av mods som viser i %, f.eks. Perl Unitframes, CT Mod osv. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 var tallene jeg var ute etter. når jeg ser % sier det meg ikke en døyt og jeg gidder ikke regne via dmg min men får lete etter noe health mods da Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 jeg bruker telo's mobhealth tror jeg, har brukt den leeeeeeeenger, har ennå ikke måttet oppdatere den for å få den til å fungere. Fungerer toppers for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Blazter, kan man få Mobhealth til å vise hvor mange prosent HP mobben har igjen? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hva heter den som viser hvor mye liv du mister når fienden angriper deg? Og hva heter den som gjør at man kan sende "multi-mail" (altså, du kan sende mange items til en person uten og måtte skrive inn hele tida) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 CT_mailmod har i alle fall multi mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå