robiwan Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg skal til kina, og har tenkt til å gjøre det slik at jeg har mitt VISA kort og skaffer meg et kreditkort som jeg gir til kjærsten min og jeg tar hennes kreditkort. skulle en av oss bli robb, har vi fortsatt et kort hver. Er det noen som har noen anbefalinger å komme med når det gjelder kreditkort? Hadde vært kjekt med lang rentefri nedbatelingstid, siden jeg ikke har klart å spare opp så mange penger til turen. PS: Vet det er en stor risko og la kjærsten fly rundt med kreditkortet mitt, men noen sjangser må man ta her i livet BTW: kortet skal klippes når vi kommer hjem Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) http://kash.no - har ikke testet det selv, men det har jo blitt best i test som "enkleste og klart billigste kort" flere ganger, så det burde være bankers Endret 1. februar 2006 av Loomy Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Jeg har selv brukt Access fra Cresco (et datterselskap av DNB NOR) i snart et år. Du kan få inntill 30.000 i kreditt og det er et MasterCard. Det er også BankAccept på det kortet slik at det kan brukes på vanlige bankterminaler i butikker i Norge. edit: MasterCard er jo "universalt".. så har du både dette og Visa bør dere være godt dekket. Endret 2. februar 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg har også vurdert MasterCard for å være helt sikker på at jeg er dekket. Men jeg lurer på hvor jeg kan få lang rente fri nedbetalingstid. Prøvd å se litt på nettet men det virker som om det er vansklig å få no serlig info om. Noen fler som har erfaringer de vil dele? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det finnes vel to "store" "gratis" kredittkort nå Både tror det var gebyrfritt og kreditcard eller noe. Evt snakk med banken din om en løsning som passer deg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg har også vurdert MasterCard for å være helt sikker på at jeg er dekket. Men jeg lurer på hvor jeg kan få lang rente fri nedbetalingstid. Prøvd å se litt på nettet men det virker som om det er vansklig å få no serlig info om. Noen fler som har erfaringer de vil dele? 5539145[/snapback] jeg mener å huske at jeg har 6 mnd rentefri betalingsutsettelse.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå