Sjulimann Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Heisann, har begynt litt med overklokking av min Athlon 3200+ "venice" 2,01 ghz prosessor. Har klart å klokke til 2,65ghz stabilt, men på 2,7ghz får jeg error i prime95. Settings som jeg bruker nå: HT 2x\400mhz (530mhz tilsammen) Bør denne settes opp? Og hva med minnet? Den kjører nå 176mhz, men er orginalt på 200mhz, bør jeg klokke minne for å få mer stabil cpu? Hadde vert fint folk tipsa meg om litt "tweaking" Tempen btw: idle: 36 Max load: 48 Luftkjølt med big typhoon. Endret 1. februar 2006 av Sjulimann Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Har du lyst til å klokke mer ut av cpu så må du ikke sett opp minnet enda. HTT multi kan du trygt sette opp på 3. For å komme lengre må du enten ned med temp eller opp med vcore (en kombinasjon er det beste). Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Oi, ikke noe annet jeg kan gjøre altså? Kan prøve, men tempen kommer jo til å bli høyere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå